Lenka Faltejsková

Autorka je žena. Ano, je to tak.
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x

Lenka Faltejsková

Toaleťák? Na to zapomeň!

Na počátku bylo slovo, a to konkrétně slovo mé dcery. Když jsme se bavily o škole, jen tak mimochodem zmínila, že na záchodech nemají toaletní papír. "Cože?" zarazila jsem se. "Jako že vůbec a nikdy?" "Jako že vůbec a nikdy," odtušila dcera s výrazem, který napovídal, že to je naprosto normální. Což, jak jsem zjistila, na zdejších základních školách skutečně je. Na prvním stupni mívají děti papír alespoň ve třídě, kde si mohou v případě potřeby vykonat potřebu utrhnout. Na druhém už často mění učebnu, tak co, Indové se přece taky utírají rukou, ne?

19.4.2012 v 8:53 | Karma: 25,97 | Přečteno: 2175x | Diskuse| Společnost

Lenka Faltejsková

Nejvíc rostou, když spí

Děti (to jsou ti malí lidé, kteří s námi obývají tuto planetu) se mimo jiné vyznačují tím, že rostou. Z rozkošného bezbranného kojence se časem nevyhnutelně stane vzpurný puberťák, a i když se to leckdy zdá nepravděpodobné, tento jednoho krásného dne dospěje (jen u mužů je třeba to brát s rezervou).

12.3.2012 v 8:20 | Karma: 16,45 | Přečteno: 978x | Diskuse| Poezie a próza

Lenka Faltejsková

Lesk a bída maloměsta - Benešov

Narodila jsem se v Praze, vyrůstala jsem v Praze, vdala jsem se v Praze a v Praze jsem povila první dvě děti. Pak jsme dali metropoli vale a přestěhovali se na vesnici s nějakými devatenácti domy.

21.12.2011 v 8:15 | Karma: 18,87 | Přečteno: 1545x | Diskuse| Společnost

Lenka Faltejsková

Spejbl, Hurvínek, prostata a ti druzí

Předvánoční reklamní masáž samozřejmě neminula ani naši domácnost. Některé "perly" ovšem stojí za povšimnutí (zejména jsem myslela na ty, kdo televizory nevlastní, tudíž jsou o tyto třešinky na vánočním dortu ochuzeni). Letem vánočně reklamním světem.

16.12.2011 v 8:36 | Karma: 19,27 | Přečteno: 1422x | Diskuse| Média

Lenka Faltejsková

Hororové zážitky z koncertu ZUŠ aneb brambůrky v Národním

Upozorňuji, že tento článek vznikl v přetlaku, právě jsem se totiž z vánočního koncertu základní umělecké školy vrátila a vře to ve mně tolik, že musím trochu "vypustit páru".

15.12.2011 v 21:02 | Karma: 26,39 | Přečteno: 1588x | Diskuse| Kultura