Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

3. 3. 2012 18:09
A to mám pocit, že Kaufland

ještě ujde. Široký uličky, převažují nakupující muži, takže průjezdnost dobrá a nikde se nic nezahušťuje :-)

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

3. 3. 2012 23:51
Re: A to mám pocit, že Kaufland

Hele, někdy je to tam docela hustý :-)

0 0
možnosti

abrakus

26. 2. 2012 8:40
No nic ...

... jdu si koupit snídani ... samozřejmě do Kauflandu :-)

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

26. 2. 2012 20:53
Re: No nic ...

Tak dobrej kauf přeju :-)

0 0
možnosti
PH

quasar11

25. 2. 2012 8:31
špiónka Lenka?

Hele, neděláš náhodou nějaký psychologický průzkum pro nákupní řetězce??? Já jako bych viděl sám sebe!!! Co mě dokáže nejvíc vytáčet, tak seznam od mé ženy, který není seřazen podle pořadí regálů, ale podle toho nač si vzpomněla, což je pro mě taková makačka na bednu, že... no prostě! - ...! vytočilo mě to i teď :)))  Jednou jedinkrát jsem byl vybaven seznamem sestaveným v pořadí: ovoce, dobroty, nápoje, pečivo, máslo.... no přesně jak to následuje v Kaufíku za sebou a oni to pacholci zrovna přeházeli - to zoufalství!!!

Něco jiného je, pokud si vzpomeneme na nějakou věc, která nám doma chybí a jedeme zrovna kolem marketu. To trvám na tom, že půjdu nakoupit já, protože prostě vejdu, zamířím k té jediné důležité věci, drapnu ji do ruky (košík neberu) a za pět minut jsem zpět. Má žena by si vzala košík a systematicky by kráčela k té jedné důležité věci, přičemž košík by se stále plnil něčím jiným a já bych s klukem v autě nevydržel...

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

25. 2. 2012 8:41
Re: špiónka Lenka?

Vidím, že vy chlapi to s náma nemáte lehké. :-) Já mám většinou jiný problém, doma si napíšu seznam podle toho, co hodlám v příštích dnech vařit, v sámošce zjistím, že jsem ho zapomněla. Takže pak zoufale bloudím mezi regály a snažím se na nic nezapomenout (což se mi nikdy nepodaří). Ale jinak nakupování fakt nesnáším. Už jsem si na sebe zvykla, ale pokud se v době výprodejů octnu ve velkoměstě, zajdu do některého z těch velkých baráků se spoustou obchodů. Těším se, protože u nás žádné takové nejsou, určitě tam pořídím něco pěkného za pár kaček! Jenže pak to přijde, po pěti minutách se zvukové a vizuální vjemy slejou do jednoho velkého galimatyáše a můj mozek ve stavu "emergency" vypne všechno ostatní, zůstane jen rudý blikající nápis: OKAMŽITĚ VEN. Takže mám zase prd. :-)

0 0
možnosti
P

pěnice

24. 2. 2012 16:13
Manžel chodí se mnou celkem rád,

hlavně drží vozík, já ho stále hledám se zbožím v ruce a až u kasy zjišťuji, co nakoupil on. Nikdy nezapomene na nějakou lahvinku, což se snaží maskovat tím, jak myslí na mně nějakým vínem. Když jde nakoupit sám, to ovšem jen , když jsem nemocná, koupí co vidí. Téměř doslova.:-)

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

24. 2. 2012 18:00
Re: Manžel chodí se mnou celkem rád,

Pokud vám nekupuje krabicový tfujtajbl a sobě metaxu s milionem hvězd, pak to asi stojí za to přimhouřit oko :-)

0 0
možnosti
DH

starahomolkova

24. 2. 2012 10:42
Nenávidím

nakupování :-(

1 0
možnosti
O

Oliverko13

24. 2. 2012 13:55
Re: Nenávidím

Dvě nebo tři flašky nakoupím v pohodě.

0 0
možnosti
PH

petrph

24. 2. 2012 10:13
inu , muži jsou Marsu a ženy z Venuše

Ta moje vyráží na několikahodinový nákup do hypermarketu jako na relax, když si potřebuje odpočinout...:-)

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

24. 2. 2012 17:07
Re: inu , muži jsou Marsu a ženy z Venuše

No, jenom aby... ;-)

0 0
možnosti
I

izadvanactlet

24. 2. 2012 10:03
Hezký

V Kauflandu je nejlepší vypnout hlavu při vstupu a zapnout ji až při placení. Obzvlášť, když mají slevy.:-)

R^

1 0
možnosti
LF

fcelka maja

24. 2. 2012 10:05
Re: Hezký

Ano, a ještě k tomu vyhrávají tak pěknou muziku pro podbarvení nálady.

0 0
možnosti
DK

Fonon

24. 2. 2012 9:38
tak já se musím přiznat,

že nákupy vyjma oblečení mi nijak nevadí.;-)

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

24. 2. 2012 9:58
Re: tak já se musím přiznat,

Hoďte sem mailovou adresu a do večera máte aspoň tucet nabídek k sňatku :-)

2 0
možnosti
PJ

Tlusťáma

24. 2. 2012 9:31
Medvídky kupuju

čtvery a soused se mi nesmál, ale soucítil. A to ještě nevěděl, že je pár týdnů před rozvodem...

0 0
možnosti
LW

Luise Wu

24. 2. 2012 9:47
Re: Medvídky kupuju

Hele a lidi si myslim, ten chlap určitě nestřílí. Dle mého preferuje zapalování lidí :)

0 0
možnosti
AT

A.thimo

24. 2. 2012 9:23
Holt jsme jinak nastavení...;-)

Ženské přece na rozdíl od chlapů nakupování milují!;-DR^

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

24. 2. 2012 9:54
Re: Holt jsme jinak nastavení...;-)

Já jak nemůžu dva dny do Kauflandu, jsem z toho úplně vedle :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.