Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Úžasné fotky ;-). Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

N26e75l69a 19P95a30l66o72v93á

11. 11. 2012 20:12

Odříkaného chleba...znáte to, žejo.:-)

Podle názvu jsem se bála byť jen nakouknout, aby tam nebylo nějaké zastřelené zvíře...Dva dny kolem toho chodím a dnes jsem se odvážila nakouknout - z velké dálky... s přivřenýma očima, abych je mohla hned napevno zaklapnout... a ruku na myši, abych to stačila okamžitě zavřít...:-)

A pak jsem prokoukla naplno a  nemohla jsem se vynadívat. 

Náderné, krásné, fajn, moc se Vám fotky podařily...:-)

Hlavně vlci.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, svatosvatě slibuju, že žádné mrtvolky ani vnitřnosti nikdy páchat nebudu :-)

0 0
možnosti

To jsou zase komentáře! ;-D plyšový balvany a sestava na kladině mě dostaly! Ale nejvíc mě dostalo Tušení jelena - to je dokonalá fotka R^

1 0
možnosti
Foto

Moc, moc pěkné. :-)R^ Já chci taky zvířátka... ;-(

0 0
možnosti
Foto

Díky, Světluško, teď třeba máme doma myš, tu chceš taky? :-)

0 0
možnosti

Tak tentokrát z jiného soudku :o) ...... ddd

PS: ti vlci jsou pěkně vyžraný ... takový tlusťochy jsem ještě neviděl

0 0
možnosti

................................. i

0 0
možnosti

...tak do lesicka na cekanou, se Ti zachtelo? Ale vyplatila se, koukam..R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík. Hele, tos mi připomněla tuhle píseň i s kresleným klipem k ní, dodneška si ho pamatuju, myslivec v něm místo laně sejme svou dívku, jež v roztoužení se vydala za ním v temný les.

0 0
možnosti
Foto

Jako že s přimhouřeným okem by to ušlo? :-)

1 1
možnosti
Foto

Díky, když už jsem si přivezla ty kance, aspoň vím, co s nima :-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.