Diskuse

V Čarokraji

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Dobrý den:-).Podzim moc nemusím, ale ve Vašem podání je snesitelný.Zajímavé hry s fotografií.

0 0
možnosti
Foto

Já normálně nesnášela tak únor, ale od té doby, co jsem začala chodit na lov s foťákem, mě to taky celkem přešlo :-). Díky!

0 0
možnosti
TS

Včera ráno v osm jsem kontrolovala, jestli nemáš novej článek, že bych si zpříjemnila nedělní ráno - a řikaj mi to furt, že si tím, jaký jsem ranní ptáče, jenom škodím! Ale zpříjemnila jsem si pondělní dopoledne a to je taky fajn - hlavně kamenná velryba mě okouzlila, a na první obrázek jsem brejlila asi tři minuty, než mi dával souvislost. Prostě paráda jako vždy! R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Ahoj! Já jsem taky vstavač, ale nastavila jsem to na rozumnou hodinu, abych nestresovala čtenáře tím časovým údajem, kterej mi v neděli připadal až neslušnej :-)

2 0
možnosti
Foto

Leni, jsem očarovaná Tvým čarokrajem. Asi všeho nechám a půjdu bloudit zas tím svým rájem... :-)

0 0
možnosti
Foto

To mě velmi těší. Udělej to, Jani, z ničeho člověk nemá tak dobrou náladu (ani z práce ne :-)).

0 0
možnosti
AAP

Nebo tu můžete potkat někoho, koho jste si vysnili.

Nádherná fotografie.

Jsem stále snící s nadějí v dlaních.

"V Čarokraji" se ti povedlo, po všech stránkách a další slova jsou zbytečná ;-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuju. Já používám snění jako tajnou zbraň, když musím někde čekat, ve frontě, na doktora a tak. Prostě přeladím na snění a dá se to vydržet :-)

1 0
možnosti
MK

Na výtvarno jsem hanácky tupé, takže ne úplně ocením krásu fotek (i když ta první mi připadá jako od Lhotáka, s těma vzducholoďma), ale líbí se mi vaše slovní asociace. Panny břízy, co se koupají za očumování hradby šedivých vojáků, hlavně pak ale ta kamenná ponorka, co proplouvá krajem. Tenhle tejden měla podobně skvělou metaforu Andrejka, zdá se, že si těch čtyřicet procent zasloužíte, holky.

Ale jsem spíš technickej typ, tedy moh bych si místo velryby myslet atomovou ponorku?

0 0
možnosti
MK

Lépe řečeno beztrestně myslet?

0 0
možnosti
Foto

N92e78l62a 40P24a49l64o60v14á

18. 11. 2012 16:14

Ráda bych padala tím volným pádem...

Ať bych přitom dopadla do kterékoliv z Vašich fotek, libovala bych si, protože jsou všechny hebké a kouzelné:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zvu Vás do každé, která se Vám bude líbit. Udělejte si pohodlí (kdyby to náhodou u Milady nevyšlo :-)). Děkuju.

0 0
možnosti
MG

Když už tady haraším, tebe bych taky přibrala....;-)

0 0
možnosti
MG

Ježíšmarjá, křehuličko, já jsem tak ráda, že nejsem chlap, byla bych nešťastnej, že si tě nemůžu dát ka křesílečko a uctívat tě do konce života...

:-)R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

V34í23t 20L62i98t17o37š

18. 11. 2012 11:55

Kompozičně i stylově skvěle vymyšlený. Ostatně jako vždycky. Na první fotce jsem strávil hodně času...

1 0
možnosti
Foto

Kejklíř vikýřník strávil hodně času nad druhou fotkou, zcela okouzlen :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.