Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

N98e69l37a 46P48a26l67o95v86á

13. 12. 2012 20:16

Jemné, citlivé, krásné, snové - jako vždycky.

Moc pěkné.:-)

1 0
možnosti
DM

...co se tady budu....

Dtto :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dokonale, dokonale, dokonale...R^

1 0
možnosti
Foto

Krása! - Kdyby to zůstalo jen na fotkách a na blogišti, byla by ta krása dokonalá. ;o)

1 0
možnosti
Foto

Jo, dneska jsem byla v Praze a tam mi tak překrásnej nepřipadal. Ale možná tam maj jinej, ne? :-)

0 0
možnosti
Foto

Leni,krása... R^:-)R^ I písnička pěkná...

0 0
možnosti
Foto

Dík, Lenko, a Karel pozdravuje :-) (jsem si tím jistá).

1 0
možnosti
Foto

V56í42t 56L41i81t47o94š

11. 12. 2012 19:32

A pak že sníh nebude... Moc pěkné fotky:-)

0 0
možnosti
Foto

Vítku, prozatím to vypadá, že bude až do 21. 12. :-)

0 0
možnosti
EH

Pohádkové obrázky, před spaním budu užívat jako medicínu. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale to je výborné upotřebení! Děkuju.

0 0
možnosti
AF

No, mám raději světlo a teplo, ale ty fotky jsou R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jsem tak trochu obojživelník, na kůži mám radši teplo, ale zas ta zima je někdy fakt krásná. Dík.

0 0
možnosti
JK

Hergot, to je pěkný! Až mi zaskočil lančmít... 8-o

1 0
možnosti
Foto

Okamžitě přijeď, dám ti herdu do zad a, snad ti ta růžovoučká slizká hrouda z Penny vyletí zase z hrdla ven!

1 1
možnosti
Foto

Ta první fotka s velkou vločkou je úžasná:-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, ale úžasná je ta vločka, já to jen opsala :-)

0 0
možnosti
DM

R^ Skvělé, pani! ;-) ... móře a palmy ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dano, dík za tu pani s krátkym, záleží mi na tom :-) A tak vůbec.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.