Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M98i13l81a47n 44V89e35l72k18ý

25. 12. 2012 13:05

Tu druhou bych si pověsil na zeď.

0 0
možnosti
KZ

Nádherné, prostě a jednoduše vyjádřené. Přesně to všechno si přeju, aby mi bylo na světě dobře. Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, tak to bude nejspíš na světě dobře s váma :-)

0 0
možnosti

Nadnormativní počet přání nevadí ;-) Naopak je vidět, že lidem přejete, a tak vám bude také  hodně přáno. Ve svém fotoblogu mám taky teplo na jaře R^ Karma jako vždy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Ale věřte tomu, nebo ne, všechny fotky jsou z 25. listopadu :-)

0 0
možnosti
PK

P69a64v36e73l 36K10u15l52a

14. 12. 2012 6:36

Nebudu vypadat moc "nenajedeně", když si budu přát všechny? Je ale fakt, že ty sny...V:-)

0 0
možnosti
Foto

Ne, jasně že berte všechny!!! :-)

0 0
možnosti
DM

ach jo, Lenítko Lenítečko, slíbuju, už ani jednu žížaličku...VVV

0 0
možnosti
Foto

Tak jo, já si to píšu. Ale běda, jak tě jednou nachytám :-)V

0 0
možnosti
Foto

N58e79l55a 65P68a48l30o88v10á

13. 12. 2012 19:55

Tradičně a ráda dávám karmu... i palec.R^

Moc pěkné.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík, já vám to oboje u sebe schovám (kdybyste třeba ten palec někdy potřebovala - a ona i taková karma se do příštího života hodí) :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké obrázky i ta přání :-)R^R^R^ Já mám ještě tři další, momentálně nesplnitelná a tys mi je připomněla: Jaro, léto, podzim... ;-( auauauau

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jani. Nějakému tomu teplu bych nejspíš taky neřekla ne :-)

0 0
možnosti
Foto

Lenko-) Zdovolením si vezmu přání o snění, protože kdo nesní, skoro jako by nežil a taky to o cestě ke slunci, protože dojít ke slunci je jako dojít k něčímu srdci.

R^

1 0
možnosti
Foto

Ježiš, taková hrubka!!! S dovolením!!!

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky a skvěle sepsaná přání - Všechny palce R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, Marku, oceňuju, že mi dáváte všech deset, to je od Vás velmi nesobecké :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, i Tobě to NEJ! ;-)R^V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS