Diskuse

Ospalá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejdřív jsem podle názvu myslela, že to bude o mně...:-) Krásné!V

0 0
možnosti
RM

Příjemné pohlazení po ránu :-)

1 0
možnosti
Foto

Já vlastně můžu říct: nápodobně (vzhledem k hodině, kdy jste mi to napsal, ne vzhledem k hodině, kdy tohle píšu já :-)). Děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Dík za to pohlazení. A tys ještě vzhůru, nebo už vzhůru? Kdo ti to udělal? :-)

0 0
možnosti
DM

Tak lepší čas jsem si pro toto téma ani nemohla vybrat :-)

0 0
možnosti
Foto

Počkej, to jako vstáváš ve 3.21? To by pak nebylo ráno, ale surovost :-)

0 0
možnosti
Foto

Vidím, že Tebe napadla moc krásná slovaR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale ne, já jsem se prostě dneska tak nějak otřásla a ono to ze mě takhle vypadlo :-)

0 0
možnosti
JK

Tichounké ráno, a sníh bílý

zakrývá tváře ulic, parků

Dopřej mi ticha ještě chvíli,

než soused zapne cirkulárku!

0 1
možnosti
Foto

Jen fouknu do dlaní

a vykouzlím ticho...

...až na to sténání.

Bolí mě břicho. ;-(

1 0
možnosti
DM

Krása, soulad, pohoda R^ ....

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Dano, zejména za vytrvalost.

0 0
možnosti
KV

Ten poslední verš .... ten je! ............ ddd

0 0
možnosti
Foto

bbb.......... ano, takhle pěkně podrbat za ouškem, to je ono. :-)

0 0
možnosti
Foto

Něžné:-)R^

Já chci taky balzamovat;-O;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.