Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V78í72t 43H85a84s29s87a47n

13. 2. 2013 23:04

Po kompoziční stránce velmi pěkné fotky. Líbí se mi zejména jednička, pětka a juxtaposion Miele. Karma.R^

0 0
možnosti
RM

Opět krásné .. není slov ;-).

0 0
možnosti
Foto

Ale náhodou jste si vybral hezká, Rudolfe! Děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Mám rád i Tvoje fotky, umíš koukat a fotit. :o)

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, děkuju, ale zajímá mě především to "i". Jak jako i? :-)

0 0
možnosti
Foto

J32a12n 87D74l41o26u41h67ý

10. 2. 2013 12:05

svatosvatě přísahám, že jsem si tu kravatu vzal, a vůbec plním všechny povinnosti, co mi žena volala ;-D

ale po takovým telefonu, vždy koukám co nejrychleji zmizet do nikam ;-);-D

R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Muž je nemilosrdnou lovkyní štván jako lovná zvěř! Zřejmě proto je v umění mizení do nikam tak dobrý ;-)

1 0
možnosti
MB

Krásne sa vyfarbili. Dávam karmu až teraz, bol som celý piatok mimo internet. Drž sa. Marián Béreš ;-)

0 0
možnosti
Foto

Mariáne, díky. Doufám, žes ten víkend strávil pořizováním dalších horských krasohledů pro nás!

0 0
možnosti
KV

Nejvíce se mi líbí ta druhá. Komenty jako vždy perfektní .............. Jo a ten pokřivený obraz v okně mne zaujal z technického hlediska. Vás jsem na něm neodpustitelně přehlédl. :-(

;-)

0 0
možnosti
Foto

Blaží mě, že jste se stavil. Ale že jste mě přehlédl... to mě zdrtilo. Kamile, po tom všem? ;-(

1 0
možnosti
Foto

Otevřené konce....ty mám nejraději...

Krásné!

1 0
možnosti
Foto

Díky, kocoure, jehož připravili o dukáty :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS