Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...přímo ďábelsky rozvlněné :-) R^

Nebo andělsky? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Na ďábelské už na blogu jednu veličinu máme, tak si nejspíš budu muset nechat to druhé :-)

0 0
možnosti

Obrázky se mi moc líbí, protože nevypadají ani jako fotografie. Spíš mi připadají jako pastely. Kritik zde v diskuzi pan Hummel mi připadá nerudný, jako postava Evžena Humla v seriálu Chalupáři.  Pro mne jsou vaše fotografie pěkné, jako impresionistické obrazy. Zvláště ten druhý z polí ;-)R^ Karma

2 1
možnosti
Foto

Mirku, děkuju, udělal jste mi radost!

0 0
možnosti
MP

Tohle všechno bylo nafocený už milionkrát, nikam to nevede.

2 3
možnosti

Hodně malířů také maluje mnohokrát stejné téma a pokaždé je to trochu jinak. Lidí fotí po světě miliardy. Kam by to podle vás mělo vést ? K převratnému znázornění reality ? Uměmí pro umění už tady jednou bylo ;-)

2 0
možnosti
FF

Trochu jsem si zašilhal;-)......mosazna ale parádní..

0 0
možnosti
Foto

Jistě jste chtěl napsat, že vám zrak přecházel :-)

2 1
možnosti
AS

nebudu zastirat, ze mi tam nechybi tvuj ftipny vyklad, Lenko, ale i tak jsem se krasne zasnila. Ty mazanice mas fakt pekny. R^

0 1
možnosti
Foto

No jo, zdálo se mi, že k těmhle fotkám se ty třeskutě vtipné věty nehodí. Zase příště :-)

0 1
možnosti
KV

už nechci víc milovat

svět na černo malovat

rozmázlý fotky blogovat

končím, pojďme .............

2 2
možnosti
Foto

...pogovat? Pochopila jsem to správně? ;-)

1 2
možnosti
DM

... ale neopisuj ;-)

1 2
možnosti
Foto

J82a11n 38D88l53o78u31h52ý

14. 2. 2013 20:21

.. dnes tedy jen mlčky vstoupím a asi tady budu stát a čučet dlouho ..

přeci jen bez Tvých nápověd se těch myšlenek rojí víc ..

pak Ti dám vědět, jestli to bylo na dvojku, nebo padla celá sedmička ;-)

2 2
možnosti
Foto

I vzhledem k dnesnimu Valentynovi si troufam hadat, ze jste vetsinu tech krasnych fotek fotila opila laskou. ;-)

0 2
možnosti
Foto

Ludvíku, já myslím, že Vaše dívka je náramně spokojená dívka :-)

1 2
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.