Diskuse

Sněhu něha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

E21v24a 10A29d11a60m48o27v84a

27. 2. 2013 10:01

:-) hezky fotíte :o)  Dnes si vybírám - milenecké křivky :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně děkuju :-). Výběr schvaluju, křivky se hoděj každé ženě!

0 0
možnosti

Dostalo mě to tajnosnubný milencování. Je v něm krásný příslib věcí příštích. V

0 0
možnosti
Foto

Líbí se mi "tajnosnubný milencování" :-)

0 0
možnosti
Foto

... a u nás už je zase roztáto. Ještě že zbývá taková krásná fotovzpomínka :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Jo, Štěpánko, tady už to dneska taky vypadá hrozně ubrečeně a kapesníky evidentně došly. :-)

0 0
možnosti

Milá Lenko, opět krásné pohlaszení takto po ránu ... díky:-).

0 0
možnosti
Foto

Milý Rudo, takhle navečer se to hezky čte! Děkuju.

0 0
možnosti

Než roztaješ mi v horkých dlaních a v divou řeku se proměníš, obejmu tě v kapkách něhy...a nevím, zda mám se těšit....když odcházíš:-)

Jsem se zařekl, že už nebudu vyhledávat další blogy, ale Vaše obrázky jsou opravdu hezké, tak proč se nepotěšit.

Horší, co bude s Jirkou..muška, kterou zachránil z pavoučích sítí mu ve výběru Zlatovlásky moc nepomůže, ještě spí.....možná slunko, že poodhalí paprskem..;-)

3 0
možnosti
Foto

Tání v horkých dlaních, to je velmi oblíbená kratochvíle, myslím, všech žen, paní a dívek, natožpak objímání v kapkách něhy! Františku!!!

A pokud jde o Jirku, nebojím se, myslím, že si ji poodhalí sám :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera :-)R^ Sice neříkám Lenko Ty, ale celý článek ve mě budil něco moc 'pěknýho'. Takže svůj dojem mohu vyjádřit jen : Ty jo Lenko,  dýchla na mě pohoda a úžasný člověk VR^V

luk

2 0
možnosti
Foto

Václave, to jsem ráda, že jste mi nenapsal "Vy jo" :-). A vlastně jsem vůbec ráda, že jste se tu objevil, a ještě radši, že se Vám to líbilo! Dík.

1 0
možnosti

Máš to nádherně načančané tam u vás. Načisto jsem se zasnila R^R^R^

1 0
možnosti

Alex, já jsem tak zblbá těmi sněžnůstkami a sněhokůží, že u tvého "..jsem se zasnila" jsem si nejdřív zmateně představila, jak ses zachrula do sněhu ;-D to by ti teď bodlo, co? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krasny vecer Lenko, krasny blog. Odhalene krivky a posledni listkova fotka jsou paradni. A gratuluji k umisteni v ankete bloger roku, to je skvely uspech, ze ktereho mam velkou radost a s radosti jsem se na nem podilel. Hlasoval jsem jako divy! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Ludvíku, děkuju převelice za všechny ty milé komentáře, které mi zanecháváte :-)

0 0
možnosti

Jo, eště sem zapomněla:

 Je to skvělý a s popiskama ještě lepší, i když to už snad ani není možný! :-):-)

;-D

0 0
možnosti
Foto

Výborně, přihlaš se o zvláštní odměny :-)

0 0
možnosti

Uuuuuu.... to je zase mazec...zlatovlásky, ťápoty, čekání na milence.....panejo.... Dál za nimi nepůjdu bylo smutný... znamenalo konec (ponorka mě ruší, žlutá, mělas dát Bílý parník, když už)

VVV

0 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, bílá by byla stylová, ale parníky zrovna došly, no :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.