Diskuse

Kardamom

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M71i35l88a65n 89V94e79l41k11ý

15. 3. 2013 17:30

8-o ...... Do koupelny "honem, honem"!!!

0 0
možnosti
Foto

Z toho, co jsem od Tebe posud čet, je tohle pro mě nejkrásnější! 

R^

1 1
možnosti
Foto

Přesně tohle jsem si potřebovala přečíst já. DíkyV

1 1
možnosti
DM

Hurá! Nelíbilo! Lenko, promiń, ale je to znak, že jsem se do tobe úplně nezblbla ;-D

0 3
možnosti
DM

(se sem chodím pravidelné dívat, jestli to s Lenkou nešvihlo a jestli mi alespoň po zásluze naskakujou mínusy, a kde nic, tu nic...)

0 3
možnosti
Foto

Jdu postavit vodu. Úplně to na mě z té obrazovky voní! :-)

2 2
možnosti
Foto

Nemáte nějakou 5D nebo jak se to řekne? :-)

1 2
možnosti
PK

Kardamom neznám. Myslel jsem, že to bude nějaká postava z Pána prstenů :-)

2 0
možnosti
Foto

A na koho jste to tipoval? Trpaslíka, elfa, hraničáře? Protože na hobita se to rozhodně nehodí, to jistě uznáte :-)

2 2
možnosti
FF

:-)A v beduínském plášti, než v křivkách duny ztratí se,

bez slova "honem" nazvaným, s kořením kardamomovým,

možná o sněhobílém dešti, zasní se.

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že zasnívání by se mělo podporovat. Třeba by na škole mohli, jako je svačinová přestávka, udělat i přestávku zasnívací. Všichni by pak chodili s úsměvem od ucha k uchu.

0 0
možnosti
Foto

Ano ano, tam za tím mořem piva, kde zakázali práci...

0 0
možnosti
Foto

Uznávám, pivo má taky něco do sebe, jen mi tak básničkově nevonělo :-)

0 0
možnosti
Foto

...jdu si ji udělat i bez kardamonu ;-) R^ hlavně ne ale honem.

3 2
možnosti
JV

Kde zakázali slovo "honem",

chtěl bych mít trvalé bydliště:-)

2 1
možnosti
Foto

Ano, to by byla dobrá adresa :-)

2 2
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.