Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM
AAP

...druhá a třetí je (nádherně) zachycená ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díkes, Andy, mě tyhle dost baví :-)

0 0
možnosti
Foto

Vždyť víš, že seš můj člověk (a hlásím, že růžička furt nezvadla). ;o)

0 0
možnosti
Foto

No to víš, nemůžeme být v lepších rukou, já ani ona :-)

0 0
možnosti
JS

Karma. A za divkaastrom obdiv! R^

0 0
možnosti
MV

U těch piraní bych přemýšlel o tom, jak tři čučí na dva a přemýšlí o jednom

0 0
možnosti
Foto

Tak to budete nejspíš matematik :-)

0 0
možnosti

FAltejsková, ty jsi fakt dobra! Ale jako fakt...vopravdu...jako...fakt dobra!!! R^R^R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Hele, to jako že vopravu? Úplně fakticky dovopravdicky? Jupí!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně jsem přišel na to, jak Vás nejlépe charakterizovat. Vy jste živá Amélie z Montmartru. Doufám, že jsem první, kdo na to přišel. :-)

1 0
možnosti
DM

R^R^ Ó! A lehce říznutá dámou z "Čokolády" :-)

0 0
možnosti
DM

:-) Jasně, lidi ze samot jezdí do Prahy fotit spousty lidi a lidi z Prahy utíkají od spoust do samot ;-)...

1 0
možnosti
EA

:-)díky, pobavilo. Hlavně výuka autoškoly :o)  A slečna provazochodkyně taky dobrý. Ale ono chodit s vyvrácenou hlavou vzhůru do oblak se po Praze nevyplácí. Rázem jste v ... tom. V realitě :-/

1 0
možnosti
Foto

Když pobavilo, tak fajn. A máte pravdu, chodím s hlavou v oblacích a už jsem v... tom párkrát skončila. V realitě :-)

0 0
možnosti
VM

:-)Faltejsková, vy jste fakt dobrá.R^

2 0
možnosti
Foto

Ó, tak to vám teda pěkně děkuju :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.