Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Česká Amelie z Montmartru právě opět změnila chod věcí a přivolala jarní zimu. Děkujeme! :-)

0 0
možnosti
Foto

Ludvíku! :-) No dobře, budu se teď soustředit na přivolávání jarního tepla.

0 0
možnosti
HBM

Snad to můžu napsat? V tomto stále ještě zimním povětří, jste mě krásně jarně objala. Děkuju.:-)

0 0
možnosti
Foto

Objímání je takový můj koníček :-). Děkuju já!

0 0
možnosti
EA

:-) mile a bíle poetické  :o) Mám radost, že zima se ještě nevzdává, nikam nespěchá, že si s námi hraje a zkouší naši trpělivost.

0 0
možnosti
Foto

Dík, Evo, já jsem k zimě takhle nakonci docela tolerantní, když vím, že "už to bude" :-)

1 0
možnosti
FF

:-)Tak hebce řekla´s mi, zatímco vločka snesla Ti,

bíle z nebe,

že ač vlasy ještě rozcuchané a na rukou Tě pořád zebe,

prý v sedmikrásku proměníš se,

pro má mě rád či rád nemá,

Barunko, jarem posedlá....

2 0
možnosti
Foto

Záblo ji jenom chviličku, než nastavila tvář sluníčku :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) milé... ale jak tak čtu zprávy z vlasti, tak by se spíš hodilo: my čekali jaro a zatím přišel mráz...

0 0
možnosti
Foto

No v podstatě to tak je, já to jen podala v optimistických barvách :-). Dík a přivez nám zas něco krásnýho!

0 0
možnosti
Foto

N24e31l66a 13P17a87l65o71v23á

18. 3. 2013 22:54

Lehké, nežné, milé a hladivé...jako jarní vánekR^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.