Diskuse

Vodosvody

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale prosím tě, je to přece ---, ó náš pán!

0 0
možnosti
PB

Nádherné, poetické fotky a navrch text plný fantazie V

Krása - díky :-)R^

0 0
možnosti
Foto

pardon, jeden palec je malo R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
MK

Opravdu velmi krásné fotky. Zvětšit na A2, zarámovat, pověsit. Pár bych si klidně koupil R^

1 0
možnosti
Foto

Martine, děkuju. Tedy jestli jsem to pochopila správně a chcete pověsit fotky :-). Kdyby mě někdo chtěl zahrnout zlaťáky, přísahám, že se vůbec nebudu bránit!

0 0
možnosti
FF

Teď jsem si uvědomil,.....vždyť Vy jste zapomněla na ty načesané, šumivé..s volánkama, co je má pěkně nad kolena...ty jsou teprv vodosvádivé:-)

1 0
možnosti
Foto

Řeka podle vzoru žena si potřebuje ponechat nějaké to tajemství. Protože co je žena bez tajemství? :-)

0 0
možnosti
FF

:-)Viděl jsme ji i nahou, a pocítil divokou....když nesmířlivě brala vše.....i tak ji mám rád, stejně jako prameny jež život ji dávají..

2 0
možnosti
Foto

Jak jednou zatne drápek, už nepustí. Nezapomenutelná.

0 0
možnosti

Leni, zrovna dneska jsem po ranu lezela a premyslela o ceste do prace /;-D/...a vzpomnela jsem si jak jsem tuhle jela tramvaji po Palackeho moste a tram zastavila a ja jsem se zadivala na zlatem trpytici se hladinu Vltavy a ty nadherne kulisy kolem ni, jak namalovane! Stara Praha je proste kouzelna a Vlatva k ni neodmyslitelne patri! Moc krasne, Leni! :-)

0 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, mě ta Praha taky pokaždé dostane. Někdy v létě se chystám na výpravu tak kolem čtvrté ráno, že bych si ji užila tichou a ostýchavou.

0 0
možnosti
Foto

Lenko, je to tak krásně nafocené a napsané, že těžko lovím nápad, co bych dodal. Palce jsem už téměř vyčerpal, ale nějaké přeci jenom ještě zbyly R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^ 

Je to určitě moje krevní skupina! Líbí se mi všechny odrazy na vodě (a tedy všechny fotky). Ale asi nejvíce netradičně střižené stříbrné šaty

0 0
možnosti
Foto

Marku, děkuju! Navíc jsem nadšená, protože sbírka palců se utěšeně rozrůstá. Možná by se z nich dalo posléze vytvořit avantgardní umělecké dílo. Anebo si je prostě schovám. Jeden na tkaničky, jeden na otisky, jeden na přivolávání výtahů, jeden na... no, ještě to promyslím. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.