Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tušil jsem, že jste talent, ale takový! Komentář i foto. jsou dech beroucí.R^V

0 0
možnosti
Foto

Cítím se velmi polichocena, abyste věděl. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Obzvláště jedna kapka se mi ukrutně líbila. A tu si stahnu, a za tu děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, člověku občas kapka něčeho přijde k duhu :-)

0 0
možnosti
Foto

V61í89t 85H23a42s41s32a64n

23. 4. 2013 21:24

Koukám, že jste přešla z pouliční fotografie na louku a krapet změnila svůj styl. :-) 

- Fotky se mi líbí úplně všechny, ale nejvíce z nich zejména ty s odrazem v kapce, tedy čtyřka, šestka, sedmička a osmička.R^

0 0
možnosti
Foto

Lidi taky někdy budou :-). A nemůžu se dočkat na první svítání venku mezi kopci. Jestli mě ale dřív nezavalí ta hromada práce, se kterou se tu potýkám. To focení si pak nadělím za odměnu.

1 0
možnosti
Foto

Lenko, Tvůj příběh, a to, že se v kapkách odráží celý svět mě ujistily v tom, že život je přece docela fajn-)

0 0
možnosti
Foto

Moje milá Vando, to je přece jasný, že je! :-)

1 0
možnosti
Foto

méte pravdu, nemusí pršet, stačí když kape....jedna karma bude stačit?:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, nějak se s tím vypořádám :-). Děkuju.

0 0
možnosti
EA

E36v23a 38A15d90a97m64o43v31a

22. 4. 2013 12:09

R^ Jste dešťová víla, kouzelnice, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Hm, takový povolání by se mi líbilo. Dík, Evo!

0 0
možnosti
FF

Tak mě ještě napadlo......ty mravence, je potřeba připravit si den předem, to ví přeci také každé malé dítě...a pak už jen stačí druhý den, na perlách s nimi bosky v trávě skotačit...tedy samozřejmě by se kvůli tomu nemělo opomenout, dát zlatovlásce karmu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak jsi přišel na tu Zlatovlásku, probůh?8-o;-D Lenka má hlavu jak požár Říma:-)

0 0
možnosti

..měla bys vydat knihu svých fotografií, určitě by z toho něco "káplo"! ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Nakladatelé si u nás podávají dveře... to nemohu říci :-)

1 0
možnosti
Foto

Leni, taková krása!:-)R^:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS