Diskuse

Mezi Titány

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Krása. 

Já na dovolené zkoušel fotit detaily kytek (makro to nebylo, ale trochu se to blížilo) a doma jsem zjistil, že bez stativu to nejde - fotky nejsou ostré (ať už nechytá ostření nebo to neudržím) a stativ mě s sebou tahat nebaví. Takže asi mám smůlu :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj! Jdu pozdě, něco jsem měla v tom hotelu, kde je bílo...-) A tak zaseR^ A už se těším až budou lidi:-)

0 0
možnosti
EA

:-) Mne okouzlily oči Jodovy, ach !

A potom skleněnky, cvrnk ! ;-) Krásné, díky.

0 0
možnosti

parádní fotečky, rád jsem dal karmu...:-)

0 0
možnosti

Teď po ránu se mi nejvíc líbí večerní .-) ... tak já si ještě zavřu oči ... .-)

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že sis aspoň na chvilku zdřímnul :-)

0 0
možnosti
MS

Kam se hrabou Titání naší politické scény, to se nedá srovnat!

0 0
možnosti
Foto

Ó dík, sama jsem ráda, že se to nesrovnává :-)

0 0
možnosti
Foto

Karle, samozřejmě bych Tě přehlédnout nemohla!

0 0
možnosti
ZA

Ty brdo, to je nadhera R^ R^ R^ ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.