Diskuse

Zakázaná

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

:-) Příjemné! Hodně! :-)R^R^

0 0
možnosti

Než stud začneš brát za svůj, pojď někdy každé ráno stud hrát, kamarádkám stud povídat a pak do zrcadla zakázaného zírat:-) ale ju, povedlo se ti to:-)co dodat? NezastavujR^

0 0
možnosti
MP

Půvabné verše, propojují se s tisícem asociací. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, v tom případě dělají, co mají :-)

0 0
možnosti
MS

U takové básně

člověku sklapnou dásně.

Připsat řádek? Ani ránu,

by nebyl jak slon v porcelánu. ;-)

3 0
možnosti
PH

Čelisti zůstaly sevřené,

v tom tedy nejste vedle,

však rozjelo se zápěstí,

                       ne že né!

Moje i Vaše hnedle

rýmem smeklo před básnířkou snad nedalo se na scestí... ;-)

2 0
možnosti
PH

Lenko a Františku, - který z Vás za to může, že drží se mě husí kůže? Oba? I když mráz po zádech mi jezdí, líbí se mi tahle doba, kdy tečou verše ze zdí...

2 0
možnosti
Foto

Tak já byla schlíplá, že mi nikdo nic nenapsal. A pak jste se objevili ty, Petře, a František a napsali jste to tak nádherně, že mi to bohatě vynahradilo tisíc diskuzních stran! Tak děkuju, oběma.

1 0
možnosti
FF

:-)Třeba teď mě napadá, že až omítka opadá,

jako Adam v dávném čase,

i já objevím se v plné kráse před Tebou,

zakázanou...

Kým pak potom asi budu, až utopím se ve svém studu....?

Vím...už jen toužícím;-)

3 0
možnosti
Foto

Františku! Vy byste docela snadno mohl lámat ženská srdce, víte to?

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.