Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Schody ve vodě, vstup zakázán, babča s berlemi:-)

R^R^

0 0
možnosti
KZ

Krásné! Samé originály. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Káťo, máte krásný jméno, Vás bych taky ráda zachovala :-)

0 0
možnosti
TS

Nebylo to pochmurný, to ty, Lenko, neumíš ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-) No možná ne, to je ta moje slabost pro šťastnej konec!

1 0
možnosti
MP

Souhlasím, originále, zachovám tě. V

0 0
možnosti
Foto

Dík, to se mi opravdu ulevilo :-)

0 0
možnosti
PK
Foto

J90a44n 79D26l16o54u97h74ý

19. 6. 2013 21:05

originální čas for you.. nebo for me?

fčelko.. je mi z toho smutno.. krásně teskně smutno.. V

0 0
možnosti
Foto

Pilote, nepochybuju, že to cítíš jako já! A ještě něco (aby ti zas bylo trochu veselo), už mám nápad, teď jen seženu propriety :-)

0 0
možnosti
DM

Skvělé! Člověčí, nadČasově platné... V

0 0
možnosti
Foto

Velmi pěkně děkuju, Dano!

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.