Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně plýtváš! R^

Snímků na tři blogy. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Plýtvání je moje oblíbená zábava, snažím se to dotáhnout na plejtváka obrovského :-) Ahoj, Vláďo.

0 0
možnosti
AO

Moc krásné putování.. :):-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, těší mě, že se líbilo.

0 0
možnosti
Foto

Mně se nejvíc líbí ta psovská. A líbila by se mně, i kdyby tam ti psové nebyli.

Ale naštěstí tam jsou.;-D

Líbí se mně všechny... moc se Vám, Lenko, ten černobílý svět povedlR^.

0 0
možnosti
Foto

To je dobře, že jsou tam a že se Vám líbí, Nelo, i když by se vám to líbilo i bez nich :-) Děkuju!

0 0
možnosti
DM

Jé a jde i vložit novej příspěvek! Už to není uofbitý;-DR^

0 0
možnosti
FF

A když slunko vysuší kaluže...co bude se žábami?;-(

0 0
možnosti
MP

Skočí si na pastis a budou se opalovat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná i v černobílé R^R^R^R^R^R^R^ Perfektní kočárková souměrnost mezi platany a za dohledu ctihodného muže vyvýšeného na piedestál. Tak to (ne)má být! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DM

PRO LENKU:

Nejde mi vložit nový příspěvek, jen reakce na někoho. A nejdou mi vložit smajlíky.Taky to po mně chce vyplnit číslo 123, které když nevyplním, stejně se příspěvek odešle.

Asi iDnes nenastavil IExplorer.

Obrázky hezké, hlavně genderová vyváženost. Palec. Smajlík.

Tak a teď nevyplním ta debilní čísla a udělám enter:

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Ivanko, děkuju za zastavení.

0 0
možnosti

...patříš do ulic ;-) ( tedy jako fotograf, samozřejmě :-))R^V

0 0
možnosti
Foto

Ano, jsem tak trochu uličník :-)

0 0
možnosti
Foto

Aáá, návštěva v zemi Amélie z Montmartru, to bude inspirace, to se máme na co těsit! R^

0 0
možnosti
Foto

Ludvíku, dík, bohužel do Paříže jsem nedoputovala, snad se mi to jednou poštěstí, potkám Amelii, ta mě pozve k sobě domů a spolu se budem koukat z okna :-)

0 0
možnosti
MP

Povedené - dokonalá kočárková symetrie umocněná symetrií alejovou, rozparáděný vozíčkář s módními brýlemi, holčenka s křuskama, zvědavé babči pod deštníkem. Dostal mě trpaslík, ale zdatně mu sekundují pesánci, co venčí páníčka s pochroumaným parapletem a závěrečná domovnice, vyložená v okně, to trefně uzavírá. Doufám, že nebudu mít Pech. Hezké, dobře ses dívala. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, ty brýle jsem pánovi z duše záviděla. A paní domovnice nad řeznictvím, ta mě prostě okouzlila :-). Díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.