Diskuse

Takové makové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevíš, proč máky žijí nejradši kolem kolejí vlaku? Jinak dík za potěšení!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta první je neskutečná !!! Karma a R^R^R^.

0 0
možnosti

:-)Už se mi to u vás stalo...snažím se zaostřit, ale oči jako by šilhaly...že by kombinace letního žáru a zrnek makových?...ba ne, už vím, to panenka maková je v pozadí;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Nádherné fotografie nádherných květin. Tedy až na ten plot. :-( :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak, už jsem přístup do diskuse vyřešil přes jiný prohlížeč :-)

Lenko, jsou to krásné makově fotografické něžnosti R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Marku, děkuju, potěšil jsi mě :-)

0 0
možnosti
Foto

Zlobí mne vstup do diskuse, nejde to a nejde, a tak se s dovolením přifařím pod Váš příspěvek.

Pro Lenku: Jsou to krásné makové něžnosti!

0 0
možnosti
Foto

Tak tenhle blog stojí za mák! :-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem teda ráda, že ne za starou belu :-)

0 0
možnosti
Foto

....nááádhera :-) R^ A mák já ráda :-)

0 0
možnosti
Foto

Dík, Štěpánko, těšíš mě :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.