Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů R^R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
MP

Pěkný. Moc se mi líbí ten příslib v siluetě krásný holky, samozřejmě oceňuju romantiku milenců (těsně před potopením?), a zejméne platí: modrá je dobrá ..... V

0 0
možnosti
Foto

Dík! Jsem ráda, že oceňuješ romantiku :-)

0 0
možnosti
LC

To je fajn se takto s Vámi projít městem. Pěkný večer.:-)

0 0
možnosti
AO

Lenko fantastické :) super styl..... takový.. .Váš zkrátka.. :) R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Aleno, těší mě, že je rozpoznatelný :-)

0 0
možnosti
Foto

Nemůžu se odtrhnout od poslední fotky.R^

Blbé je, že za chvíli musím do práce a jestli se neodtrhnu, tak mně, milá Lenko, budete muset napsat omluvenku - že jsem koukala na Vaši fotku a neodtrhla se.;-D

0 0
možnosti
Foto

Co byste se odtrhovala, klidně Vám jich napíšu celou hromadu, Nelo :-). Děkuju.

0 0
možnosti
FF

;-D..odskočení druhé...... u prvního zastavení je jasné, že kostky jsou vrženy, ve druhém pak z uměleckého hlediska, zachycena krásně tvarovaná lýtka, hodna obdivu..ve třetím, vlnitý, vlnitý, vlnitý plech a já...dále máme stydlivou, škoda i stydlivý úsměv byl by milý,.. pak stín ve zlatě, tento šperk je již zadán ve zlatnické dílně,..v šestém doufám, že jen růže rozlitá, bez Vacátkovy mordparty..kritizovaná Kotva a její párové setkání, no nemohlo proběhnout jinak...a závěr?..pro mě, jakožto impresionistu, prostě nádhera!R^

0 0
možnosti
Foto

To jsem vážně ráda, že to na Vás jako na impresionistu udělalo takový dojem :-). Františku, odskakujte, co hrdlo ráčí, já Vás vždycky ráda vidím!

0 0
možnosti
Foto

Neumíte si představit, jak jsem zvědavá, jaká jste ...protože jestli jste taková, jaké jsou Vaše fotky, tak jste prostě ÚŽASNÁ !!!

0 0
možnosti
Foto

To nevadí, tohle úplně stačí :-) Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.