Diskuse

Jak tak koukám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prima momentky a renčínovské dodatky Lenko. ;-) Na youtube takové chvilky ze života člověk zastavené nenajde. Díky.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Mirku. Pro Renčína mám zvláštní slabost, v době, kdy jsme ještě neměli tři děti a bydleli v Praze, nakreslil vtip, na němž stojí rodina se třemi dětmi u venkovské chalupy (zrovna jako my dnes) a pán s kufříkem jim říká: "Faltejskovi, budeme vás muset zrušit, jste pro stát ekonomicky nerentabilní." :-)))

1 0
možnosti
Foto

N49e75l69a 72P23a92l40o70v57á

2. 11. 2013 20:35

Mám raději přírodu, než město, víc se mně líbí barevné fotky, než čb...ale dostala jste mě, Lenko, i dnes.R^

Každá z Vašich fotek má nepřehlédnutelný smysl a co hlavně...duši.

Moc hezké.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nelo, jsem moc ráda, že přese všechno zůstáváte :-)

0 0
možnosti
Foto

No totok! Vítám tě a dík :-)

0 0
možnosti

Zase jsi mi udělala radost, ostatně jako už mi děláš spoustu let. Bezděčný popisek "hlavy v písku" pěkně dokresluje první snímek, zpěněný graffiti tě vtáhnou rovnou do kotle, přímo hmatatelný je výron testosteronu horních vrstev a Godot v průzoru je mimoářdně povedený. Díky, zlatíčko. V

0 0
možnosti
Foto

To mám radost, že máš radost. Ó my se máme! :-))) Samozřejmě jsem pořád stejně ráda, když se ti líbí!

0 0
možnosti

Paráda, už se mi povedlo zase sklapnout... R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Petře, ráda Vás vidím. Teď jsem zjistila, že fotoblogy děláte jako "soukromé", co to? Není to škoda? Ten rybářský je povedený.

0 0
možnosti
Foto

V54í34t 53H51a16s77s39a41n

30. 10. 2013 14:35

Velmi dobré pouliční fotky a juxtaposition. Tenhle styl přímo zbožňuju, karma!R^  VH

0 0
možnosti

A58l45e32n20a 95O86u53z24k87á

30. 10. 2013 7:35

Lenko, Lenko!!! úchvatné ! :) klobouk dolů a hluboká poklona... :)R^R^R^

0 0
možnosti

Ach, ty vztahy muži vs. ženy...pěkné :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně jsou dost fotogenické :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS