Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Všechny fajn ale jednička je jednička. S hvězdičkou. Karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Libore, děkuju, vůbec se nebudu namáhat s předstíráním, že mi to neudělalo radost :-)

0 0
možnosti
Foto

Lenko, to je mně sto-krát líto, že jsem tento blog neobjevil dříve. Je skvělý, moc se těším z každé fotky. R^R^R^ Přijdou mi přímo "špicovní", jak říkají Brňáci

0 0
možnosti
Foto

Marku, nelituj, ne-sto-jí to za to :-). Díky, že ses stavil, a ještě chválíš!

0 0
možnosti
PK

Zdravím, dobré postřehy, krásné kompozice, skvěle zvolená BW - na reportáž se v podstatě nic jiného ani nehodí. Pokoukal jsem si!

0 0
možnosti
Foto

dlažba č.1, holčička u výlohy, chlap s mobilemR^ umíš fčelko

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, koczoure, dík za tvá zvířecí slova :-)

0 0
možnosti

Leni, líbí se mi Tvé "čáry a kouzla" ( i ta fotografie ;-))!R^

0 0
možnosti
Foto

Čarování je přece přirozené každé zenské :-). Děkuju.

0 0
možnosti
FF

:-)..možná to je od věci, ale vrtá mi hlavou, kde se vzalo to "pět švestek", proč se nebalí rovnou celá švestka, aby jako " sbal si svoji švestku" znamenalo libovolný počet švestek, protože je jisté, že každý máme těch švestek rozdílný počet...

A poslední fotka je parádní, tak nějak vnímám šrum kolem..;-)(šrum, kdyžtak vysvětlím)

0 0
možnosti
Foto

Milej Františku, když zajdu do krajnosti, proč se nebalí například hrušky, mrkve nebo třeba klobásy, že? A taky by mě zajímalo, proč (se) naopak balí ženské. A do jaké ambaláže je to nejlepší, to bych taky ráda věděla :-)

0 0
možnosti
MP

Beruško, Jarda je fakt dobrej, Markéta ještě lepší, osvícení je naprosto úžasný a okna snad nejlepší ze všech. Povedla se i ta poslední kráska v kytkovanejch kamaškách. V

0 0
možnosti
Foto

Dík, mám radost, že sis jich našla tolik!

0 0
možnosti
AO

A81l44e30n42a 69O20u97z39k13á

18. 11. 2013 22:23

Lenko nádhera.. :)

0 0
možnosti
Foto

Díky, to mě velmi těší.

0 0
možnosti
Foto

J38a33n 88D65l11o89u70h89ý

18. 11. 2013 21:36

přiznám se.. chtěl bych jednou šmírovat, když si v Práglu na lovu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jendo, co přesně bys chtěl vyšmírovat???

0 0
možnosti
Foto

Já nevím, ale nevyplazuješ na mě náhodou jazyk?!! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.