Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Je to samozřejmě krása...nebylo by ještě???

0 0
možnosti
Foto

Zkusím si vzpomenout :-) Dík.

0 0
možnosti
Foto

JEDNOU BYCH OD vás chtěla šaty ... látku z tiskem Vašich fotek. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Vidíte, a já okamžitě po přečtení začala přemýšlet, ze kterých by to bylo nejlepší :-)) Děkuju.

0 0
možnosti
AS

prichazim pozde, ale prece. Je to jako vzdy uplna nadhera a clovek jenom tise zasne a lape po dechu. R^

0 0
možnosti
FF

Tak ještě já....na chvilku jsem se vyhrabal z brlohu, protože od jisté doby zde nemohu chybět..s Rudou jsem kámoš, přivedla ho pestřenka, s kterou se máme rádi a která mě v létě chodí šimrat do dlaně, a klidně ať si to třeba tak nefunguje..;-)

Ruda skutečně naslouchá šakalům, chtěl by být šakalem, aby si prý od plic zavyl. Říkal jsem, ať neblázní, že je lepší při západu slunka posedět si na klásku, než jak trouba za každého počasí být přikovaný k měsíci.

PS: za chvilku je jaro...:-)

0 0
možnosti
Foto

To je fajn, že nemůžete.

Myslím, že Ruda hlavně lituje, že takové broučí vytí má docela jiné akustické vlastnosti než vytí šakalí. Proto ho to tak žere :-)

PS:Já vím!

0 0
možnosti
AO

A84l53e60n43a 48O13u96z73k90á

29. 11. 2013 20:59

Krásné, Lenko, krásné.. .:) a veselé... a..... prostě stylové.. :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, to já aby se neřeklo, že nikdy nehřeju :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké pojetí létaR^

0 0
možnosti
Foto

No dobrá, tohle už je o něco jasnější :-)

1 0
možnosti
EH

Samotář..     :-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, já věděla, že to na ženský zabere :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.