Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Bezvadné. Pro mne jste fotografka roku. R^ R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Milane, to mě těší :-)

0 0
možnosti
Foto

Dokonalé. R^Zvláště ta svíčková, já asi do deseti let věřila, že se vaří fakt ze svíček, což jsi mi právě potvrdila... ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-) Jasná věc, proč by se tak jinak jmenovala, že jo?

0 0
možnosti
LP

Super, nápadem a provedením nejlepší ze všech. Marně jsem na nějaký podobně originální nápad čekal do poslední chvíle avšak nedostavil se... :-/:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Libore. Mně to taky nechodí pokaždé :-)

0 0
možnosti
Foto

R^. Skvěle jednoduché a vtipné - nechte si patentovat, někdo Vám to jinak šlohne ( třeba já).

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Marcelo, dneska skočím do galanterie, jen ještě nevím, jak tam ty patenty dostanu :-)

0 0
možnosti
MP

Povedený, jen u ruské snídaně mi možná chybí špek (případně Komsomolská pravda). a kde máš německý Eintopf? Ten se přímo nabízí ... V

0 0
možnosti
Foto

No to víš, musela jsem se spokojit s tím, co bylo zrovna doma, jelikož jsem to fotila až ten den ráno (na poslední chvíli, jak jinak), a Komsomolskou pravdu ani jiný ruský tisk jsem tu neobjevila :-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé a člověk se tak nepřežere;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano, pokrmy samozřejmě sestaveny po poradě s dietoložkou :-)

0 0
možnosti

bezva!!! dokonalé :) Dala bych palec, ale nefunguje mi to..

0 0
možnosti
Foto

R^ R^Jednoduché a vtipné:-)

1 0
možnosti
RF

R^ Dobrý nápad! Kam se hrabe Wienerova osmnáctka, to se nedá vůbec srovnat. :-)

1 0
možnosti
Foto

Radku, pane redaktore, to jsem poctěna! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.