Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Můj oblíbenec Bohumil Hrabal tomu říkal Sběrné surovosti, což je taky ohromně výstižné. A všimla sis, že u pivního doporučení je taky informace: MILUJU LENKU! Což my všichni taky. V

1 0
možnosti
Foto

Máte cit pro dobrou kompozici a obvykle také prst na spoušti v tu pravou chvíli. Samozřejmě, že se mi líbí všechny fotky, ale fotka č.3 je prostě můj favorit č.1! R^ VH

0 0
možnosti
Foto

Nádherně otisknuté na snímací čip, pak do kompjúúúútru a  na iDNES! R^R^R^R^R^R^R^

Jako nosná idea z nejnosnovatějších se mi líbí PIVO V MÍRU. (Taky pivo s mírou, zato v dostatku hojném)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Marku, nesu jedno velké pivo :-)

0 0
možnosti
LC

Banksy by byl rozhodně rád, že to takto někdo umí uchopit:-). Na tyto fotoblogy se vždy těším. Pěkný denR^

1 0
možnosti
Foto

Tak třeba se nad ním někdy taky ustrnu :-):-) Děkuju, Lukáši.

0 0
možnosti
Foto

No jo, ale čeho? :-) Dík, udělal jsi mi radost.

0 0
možnosti
Foto

Kde je ta obsazená židle? Já že bych si tam přinesla svou-)

1 0
možnosti
Foto

Vando, na Florenci. To je od Hlavního kousek :-)

0 0
možnosti
DM

R^Stínostrom se povedl a "kytka" na zdi je hned v závěsu...:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, Dano, vidím, že pro vás ty "zahradnické" :-)

0 0
možnosti
Foto

To zelenisko je moc povedené :)

3 0
možnosti
Foto

Zrzka žádná, tak aspoň něčím jsem tě potěšila :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.