Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotky jsou jako obvykle velmi pěkné. R^ Nejvíc se mi líbí siluetta v tunelu.

ps. Jelikož mám pomalé připojení k internetu, tak se mi fotografie načítaly pomalu a u té fotky blondýny kráčejíci před roletami to způsobilo efekt toho, že se mi při finálním načtení fotky samy "otevřely".:-)                                                                                                           VH

0 0
možnosti
Foto

Hlásíš se dobrovolně jako můj poddaný? ;-)

0 0
možnosti

Vždycky mě baví dívat se, jak se lidé ve skle porovnávají se svým druhým já....a někdy ho i vylepší;-)

Dík, že jsem Vás potkal.

0 0
možnosti
Foto

No mě to taky těší, Františku! :-)

0 0
možnosti

Záběry vynikající, rádoby filozofující popisky jsou spíše trapné.

0 0
možnosti

Vy se na to díváte ze špatného úhlu. Lenka je už dlouho píšící, ale krátce fotící. My co ji známe déle víme, že nejdříve byl text a pak k němu obrázky. Teď, když fotograficky vyrostla a snímky samotné jsou výborné, nikdo z nás by si nedokázal představit, že by pod nimi nebyly ty ryze LF okecávačky! Patří to k sobě jako Lada a Mikeš, Vinetou a Oldshatterhand, Mata a Harry... :)

1 0
možnosti

Skvělé! Tak se těším, brzy. :-)

1 0
možnosti

Ahóóój!! Příště...;-)R^V

0 0
možnosti
Foto

jo, právě jsem s Vámi vyrazil mezi lidi.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, klidně můžeme i varazit, já jsem pro, třeba to bude něco úplně jinýho :-). Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

jo....právě jsem s Vámi varazil mezi lidi.:-)

0 0
možnosti
Foto

Na těchto schodech do nebe

(to Lenka ani netuší),

dnes ani trochu nezebe

a krásně je mi na duši.

0 0
možnosti
Foto

Díky, bodejť by záblo, když jste sluníčko :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.