Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

...jo, a tuhle čáru dávám____________ abyste měla co nejvíce příspěvku;-)

0 0
možnosti
FF

:-)...ještě já!...já se také hlásím se svou troškou!...rád jsem hrál čáru, když bylo potřeba zvýšit finance, páč jsem měl čáru přes rozpočet každou chvilku...

A vy mi také, Lenko, děláte čáry přes plány a ne malé, chtěl jsem už pilně pracovat a zatím si tu lámu hlavu v čárách, čárkách, čárečkách...a ostře sleduji vlaky, kde se jen v těch rovnoběžkách, co se mi pohybem nahoru přibližují, nacházejí...

0 0
možnosti
Foto

Františku, nerada dělám někomu čáry přes cokoli, ale jestli to v tomhle případě znamená, že jste se na fotky zálibně zahleděl, pak pro tentokrát udělám výjimku a budu z toho mí radost :-)

0 0
možnosti

Lenko, Ty přímo ča(á)ruješ!! ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Mirko, umím jen vytahovat králíky, ale občas to není tak špatný, zvlášť třeba v neděli, když je prázdná špajzka :-)

0 0
možnosti
DM

Krásně "načáráno".... R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Dano, čárání mi vždycky šlo (na rozdíl od například malování) :-)

0 0
možnosti
Foto

Dostal jsem se k tomu až teď, super fotoblog, jako tradičně. R^                                       VH

0 0
možnosti
Foto

Díky, Víte, on tu na každého trpělivě počká :-)

0 0
možnosti
Foto

Dostal jsem se k tomu až teď, suoper fotoblog, jako tradičně. R^                                       VH

0 0
možnosti
Foto

Ne každý minimalismus se mně líbí.

Ten tvůj moc!

0 0
možnosti
Foto

To mi ovšem udělalo radost! Minimálně ohromnou :-)

0 0
možnosti
Foto

Pro mě jsi vítězka Fotoblogera roku:-)R^

1 0
možnosti
Foto

A těžítko, Šárko, máš? :-) Děkuju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.