Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..a já si je kúpim! Fšecky!!! ;-) Asi si udělám z bytu galerii Tvých fotografií V

0 0
možnosti
Foto

Galerie Švarcová? :-.)))))))) Jsem ráda, že se tí líbí!

0 0
možnosti
Foto

"Ukoncete vystup na nastup, dvere se zaviraji" - to ucim vsechny Spanele a ti, kteri Vasi fotku videli, byli radosti bez sebe, ze ji porozumeli ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)) Tak to jsem ráda, že posloužila jako názornán pomůcka. Děkuju, Kamilo.

0 0
možnosti
RM

Krásný Lenko, tvoje oko nikdy nezklame!

0 0
možnosti
Foto

Já se budu zas opakovat.

R^R^

0 0
možnosti
Foto

To fakt vůbec nevadí :-). Díky, Šárko.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Štěpi, dík za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

Tedy se stručností se skoro roztrh pytel :-). Díky, Vladimíre.

0 0
možnosti
TG

R^ ... A černobílá to umocňuje!

0 0
možnosti
Foto

Já si to taky myslím. Děkuju.

0 0
možnosti
MB

No jo, naše Přaha ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.