Diskuse

Když si město svlíkne barvy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... a ony mu ty barvy vůbec nechybí R^:-)

0 0
možnosti

Většina fotografií opět dokazuje, že máš dar. Ale co ti to budu pořád opakovat... :-)R^

0 0
možnosti
Foto

No vidíš, a já bych to klidně mohla číst donekonečna :-). Děkuju, ptáčníku.

0 0
možnosti
Foto

Líbí se mi "in a out" pro svou hlubokomyslnost. / I když ty z metra by mohly jít ještě víc do hloubky...:-D/ :-)R^

0 0
možnosti
Foto

No mohly, ale ve skutečnosti je to budova Nové scény a nějaký pán, kterého jsem si na chvíli vypůjčila :-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, díky, to mě těší :-)

1 0
možnosti
Foto

Barvy ubírají lidem na představivosti...R^

0 0
možnosti
Foto

Taky bych řekla, že leccos překryjou a skryjou. Díky!

1 0
možnosti
Foto

Potěšila mě ta "děva, co s blíží zleva" na fotce Reklamní paradox :-):-):-) Ta svým postojem velmi koresponduje s reklamními fotkami uvnitř čekatelské budky.

Lenko, nádherné fotky. Jedna báseň!!!

A společně se slovy je to velmi barvité a voňavé R^R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Marku, moc děkuju, hezky se to čte :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Budeš fotit někdy na Lhotě?;-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, někdy určitě jo, jen jako správná neřízená střela ještě vůbec netuším, kdy tam pojedeme :-)

0 0
možnosti
Foto

Vaše fotky mě vždycky dostanou, patří mezi to nejpěknější, co se tady na blogu dá vidět.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, to mě opravdu těší!

0 0
možnosti
Foto

Pavučinka a Hlad :)

0 0
možnosti