Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Moc, hezké, je to moc příjemná změna přečíst si a podívat se na něco nepolitického. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky. My jsme s politikou udělaly dohodu a navzájem na sebe kašleme :-)

1 0
možnosti

..už se těším, až to ukážu Anežce, až přijde ze školy! Má ráda Tvé fotoblogy. Prozatím vede ten z obory;-) Krásný, Lenko! R^

1 1
možnosti
Foto

Tak to mám vážně radost, že i taková malá cácorka se na ně dívá!

1 1
možnosti
Foto

J74a96n 73D60l78o94u39h15ý

23. 11. 2012 12:05

dlouho jsem přemýšlel, co že mi to Tvý pohádkový příběhy připomínají.. a mám to.. navrhuji Tě na zcela nový druh večerníčka ;-)

2 0
možnosti
Foto

Krásné a zhrzená nejkrásnější :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dík, Světluško, ony ty zhrzený bývaj často krásný, ani o tom neví :-)

0 0
možnosti
MB

Nádherné fotky! Gratulujem!

1 0
možnosti
DM

No vida, první bohové z Olympu již přicházejí...:-)

0 0
možnosti
JK

Ty fotky jsou opravdu, ale opravdu, fakticky, nelžu ti, jsou skutečně ...moment, doprala mi pračka, hned se vrátím a dořeknu to...;-)

0 0
možnosti
Foto

Ty jedno zlobivý zvíře! Doufám, že se ti aspoň neobarvilo prádlo :-)

0 0
možnosti
LC

Jsem teď někde mezi Carmen a Vesmírem:-).Pěkný den R^

1 0
možnosti
Foto

V tom případě jste muž na správném místě! Dík za návštěvu.

1 0
možnosti
DM

Myslím, že začínámm rozumět pojmu "kult osobnosti". ;-D A tak je to správné, tak to má být!

0 0
možnosti
Foto

Já bych to pozměnila na "kultivátor", ale jen takovej úplně malej, levnější model :-)

0 0
možnosti
TS

I kdybys tam nic nenapsala, byl by tvůj blog pohádka. Ale ty popisky, to, jak ti pracuje fantazie a jak to umíš zformulovat - to z tebe dělá mistra R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Ježiš, Tino, co mi to děláš, se tak nafouknu, že pak se sebou nebudu moct vydržet :-). Díky, díky, díky.

1 0
možnosti
DM

Fšechny obrázky jsou nádherné (óóó a áááách...;-)), u mě vedou kapky a krůpěje R^ .

1 0
možnosti
Foto

Krásně vzdycháte :-). Děkuju!

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.