Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P59a57v87e55l 54K58u64l29a

23. 11. 2012 9:33

Fotím a píšu, máte v profilu. A já stále přemýšlím, co z toho děláte lépe a zjistil jsem, že oboje :-)R^

3 0
možnosti
Foto

To mě velmi těší. Škoda jenom, že se z ruměnce nedá vyextrahovat rum, hodil by se mi do perníčků. :-) Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Tak detailně, zasvěceně a zblízka umí svá pozorování podat jenom "fčelka" :-)

Perfektní prolnutí fotografií s textem. Obrazově se mi moc líbí celková atmosféra souboru, kouzlení se světlem, s ostrostí a neostrostí, obrovský cit pro barvu...R^R^R^

3 0
možnosti
DM

To říkám furt... posadit na křesílko a uctívat...

2 0
možnosti
Foto

Mám ráda, jak balíte fotky do slov a slova do fotek.

4 1
možnosti
Foto

Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění. To by mohlo být zajímavé :-). Díky!

0 1
možnosti
DM

Ježíšmarjá.....

Já budu asi vypadat jak magor a je mi to jedno.... Lenko, když tě čtu a nakoukávám, mně se normálně tají dech, zvyšuje tep... to už hraničí s nenormálností... přísahám, že jsem na chlapy, i pár referencí a důkazů bych našla :-))), ale to, co se mnou dělají tvoje blogy, začíná hraničit s patologickými úkazy...

VR^R^R^

3 1
možnosti

ale no tak, Mašková ... vypadáte jako magor :-))))

2 0
možnosti
Foto

Bomba, Leni!:-) Líbí se mi "pěkná holka listopadka" a SOUKROMÝ VESMÍR. Ale i ostatní jsou jeden přepych za druhým...R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Listopadka má ještě něco před sebou, zato listopad už končí :-)

0 0
možnosti
DM

:-)jak to ta potvora dělá?!

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.