Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Zdravím, blog je nádherný. Mm dotaz, nechodila jsi (jste) na Budějárnu do H109 či L212? (tajný kód) ;-)

0 0
možnosti
Foto

Stáňo, jsem ráda, že se Vám líbí. S Budějárnou bohužel musím zklamat, tam jsem chodila leda občas na metro :-). Zato mě zaujaly ty kódy. Co to bylo, škola pro tajné agenty?

1 0
možnosti
Foto

Nádherný blog! Je v něm spousta imaginace. R^R^R^

Lenko, nezačnete psát pohádky? :-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, dík. Popravdě, někdy takové nápady mám, jen kdyby se tak dal každý den aspoň zdvojnásobit, aby se do něj všechny vešly! Třeba to ale přece jenom dotáhnu do konce.

0 0
možnosti
RM
MD

Pěkné fotky! Sníh v jakékoli podobě, zmiňovanou knížku a jakékoli místo severně od polského pobřeží Baltu miluji :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, ta knížka se mi hodně líbila. A sever je místo, odkud pocházejí čarodějové. Docela určitě. Díky!

1 0
možnosti
Foto

Štěpánko, díky za půvabný palec.

0 0
možnosti
JL

Ano. Ten cit je jednoznačně vidět.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to je výborné! Díky. :-)

0 0
možnosti
Foto

ještě nikdy ,ač taky sem občas dám obrázky , nekomentoval zdejší tvorbu , tak musím napsat: první obrázek mě chladným nenechal , jedním slovem ?, úžasný

3 0
možnosti
Foto

Martine, díky, je to chlad, co zahřeje :-). Ten Karel Plíhal to věděl dávno přede mnou, jaká krása v těch vločkách je. A nejspíš i pár lidí před ním. Ale stejně...

0 0
možnosti
Foto

Tak zase krása!-)

Víš, že letos mě sníh těší nějak víc než vloni? A to jsem včera večer stála snad půl hodiny pod lampou a okouzleně pozorovala pozlacené vločky padající na méru ruce...

2 0
možnosti
Foto

Ne méru, ale mé-))

1 0
možnosti
LC

Inu, díky Vašim fotkám a průvodci mezi vločkami jsem schopen i já - nepřítel toho mokrého bílého sajrajtu vidět ten sníh letos trochu s nadhledem...no nadhledem...(doufám, že to už všechno brzo roztaje - kdy bude březen - Honsová slíbila oteplení- ne, mne nedonutíte se toho bílého dotýkat - žádná koulovačka nebude !!!!):-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Dobře, Lukáši, tak já Vás nebudu nutit, abyste sahal na monitor, stačí, když se kouknete :-). Dík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.