Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..jsem na tom stejne, jakmile zacne snezit, stojim u okna a pozoruji padajici vlocky, vzpominam na usoplene, promacene detstvi :-)...krasa, Leni! R^V

2 0
možnosti
Foto

Věrná souputnice - nudle u nosu :-). Máš pravdu, to je skoro takové synonymum dětství. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Jéé, Vy jste taky ještě malá...:-)V

3 0
možnosti
Foto

Mám obavu, že už z toho nejspíš nevyrostu :-)

2 0
možnosti
TS

Můj mentální proces při čtení tvého článku:

"Fujtajbl, Sněhová královna, tý jsem se bála už jako dítě. No co, fotky budou super. / Jé, no já snad tu pohádku vezmu na milost! / Tak ty koleje od traktoru budou asi poslední fotka. / Ty vado MOŘE! Super! Kam na to ta Lenka chodí, já dokážu tak akorát říct, že je to "heský" / Prasátka ;-D / Škoda, že mám v práci blokovanej YouTube, Plíhala si poslechu doma. Jéé, já se cejtim nějak... líp... :-)

6 0
možnosti
Foto

Tino,ty jsi skvělá potěšitelka. Já si tě asi zasadím a budu si tě zalejvat :-). Dík!

2 0
možnosti
Foto

Brrr, z toho jde mráz:-)

Ale nevadí, i tak je to krásnýR^

0 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem ti doporučit svařák, ale ty vlastně nemůžeš... tak jen takovej slabej, dětskej :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Martino, máte na krmítku pěkné sýkorky. Teď, co napadl sníh, se i u nás na zahradě svádějí o krmítko nelítostné boje, největší drsňák je strakapoud. Hrozně mě baví stát za oknem a pozorovat je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.