Diskuse

Člověčina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT
FK

Je to strasne moc hezky :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer Lenko,

fotky mě moc potěšily. Měl bych jeden návrh. Co takhle dávat průvodní texty až pod obrázek, abych si mohl nejdříve zkusit najít nějakou pointu sám, a pak se třeba nechat překvapit nebo potěšit tou Vaší? Takhle si připadám právě o dobrodružství z objevování trochu ošizen. Přestávám se soustředit na to, co obrázek říká sám o sobě a snažím se v něm najít to, co je předepsáno. A to mi přijde škoda. Znovu ale píšu, že mě fotky moc potěšily. Mám rád "lidi v situacích". :-)

0 0
možnosti
Foto

Možná na tom něco bude, zkusím na to příště nezapomenout :-). Dík za postřeh.

0 0
možnosti
Foto

J65a67n 27D96l83o81u68h22ý

27. 12. 2012 21:54

prostě ujíždím na Tvých večerníčcích ;-)

1 0
možnosti
EH

Samozřejmě jako vždy. R^R^ Mně se to moc líbí.R^R^

0 0
možnosti
Foto

To jsem moc ráda, děkuju.

0 0
možnosti
LC

Ta Toi Toi s Alisa Miller je super. ;-DVždy se těším na vaše dodatky k fotkám. Pěkný den. Lukáš

0 0
možnosti
Foto

Možná by bylo zajímavé zjistit, co by tomu řekla ona :-). Díky!

0 0
možnosti
Foto

Jo tak? V tom případě tedy... ddd :-)

0 0
možnosti

J86a68n 11Š28e56s25t44á11k

27. 12. 2012 13:15

jedno foto s popiskem lepší než druhý v úžasně strhujícím tempu;-Dpádil jsem od fotky k fotce s nadějí, že příští bude přinejmenším stejně skvělá, a fakt že jo:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jste aspoň po vánočním hodokvasu třeba něco shodil :-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Lenko, karma! Sice před každou takovou pro Vás absolvuji složitý myšlenkový pochod, ale pak si zaťukám na čelo a řeknu si: "Čí fotky bych tady asi tak měla karmovat, když ne její?" (Ta úvaha je o tom, že umíte ty texty k fotkám tak dobře, že by to zasluhovalo ještě lepší fotky, dokonalé, ne jen velmi dobré jako Ty Vaše, jenže to je blbost, to si vlastně Vy sama nasazujete vysokou laťku a za to se netrestá, za to se chválí :) )

1 3
možnosti
Foto

Ten nepoměr bych mohla vysvětlit třeba takhle: zatímco základy psaní jsem se učila v první třídě, takže mám za sebou dlouhá (tfujtajblovsky dlouhá) léta praxe, základy focení jsem začala odhalovat teprve před rokem. Tak třeba se to časem trochu dorovná :-). A karma po zralé úvaze je obzvlášť dobrý ohřívač!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj fčelko! musím souhlasit s Pavlem Kulou, tvoje povedené fotky perfektně doplňuješ textem R^ ostatně to ti píšu skoro pořád, tak že nic co bys už neslyšela... ;-)

3 1
možnosti
Foto

Ale některé věci se hned tak neomrzí :-). Ahoj!

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.