Diskuse

Člověčina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

R^ fakt mě pobavily fúriky v koloně;-D, ale vlastně opět fše, jako obvykle... Skvěle!

2 1
možnosti
Foto

Tak já nejdřív četla fúrijky, tak jsem hledala, kde tam mám nějaké ženské :-). Díky!

0 0
možnosti
PK

P47a88v17e98l 45K90u66l45a

27. 12. 2012 10:28

Lenko, mám s vámi velký problém.:-( Vždy, když čtu vaše úvodní slova, tak už se těším na krásné fotky, které dozajista budou následovat.8-o Zároveň si ale přeji číst dále ten text, PROTOŽE SE TAK KRÁSNĚ ČTE !!:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Tak první třetina příspěvku mě lehce znepokojila, druhá napnula a ta třetí... ta se vám vysloveně povedla ;-). Dík.

2 1
možnosti
Foto

Lenko:-) Víš, že to dělám taky? Vymýšlím lidem příběhy, které možná nikdy nezažijou...nebo ano?

A navíc...mám ráda fotky, kde jsou lidi, je jich tak málo (těch fotek-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Vando, vím. To se hned pozná :-)

1 0
možnosti
LW

L69e59o 89W85o21l79f

27. 12. 2012 9:24

Čuchám, čuchám člověčinu.V:-)

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, nechala jsem ji trochu uležet, tak už je asi kapku cítit :-)

0 0
možnosti
Foto

Teprve teď jsem vás "objevil". Úžasné, jaké máte oko, a že to vidíte dříve, než zmáčknete spoušť. Donutila jste mě prozkoumat celý váš blog. Jaká krása se objevila vedle VIP Matějků, Polaneckých, různých pavouků a modrých Jan.

Přeji mnoho úspěchů a foťte! Karma. R^

5 4
možnosti
PK

P50a59v28e40l 20K98u10l38a

27. 12. 2012 10:24

......a rudých Mrázků:-/ Ale gratuluji, jste možná první, který na tento krásný blog zatáhl politiku.Rv

4 0
možnosti
Foto

Svěží, inteligentní, vtipné, duchaplné. Vynikající blog. Ostatně jako vždy. ;-) Diky Fcelko. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.