Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nádhera ... V té loďce úplně vidím převozníka, který vám vrazí veslo do ruky a prchne. :-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně z toho ho podezírám!

0 0
možnosti
LC

Váš nový fotoblog mne vytrhnul z dnešní letargie. Je fajn, že umíte takto uchopit krátký příběh o podobenstvích.:-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ten, kdo má fantasii, překoná na své cestě všechna nebezpečí.-)

R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ba co víc, leckdy se stává nebezpečným pro své okolí :-)

1 0
možnosti
Foto

Andy, ten tvůj smajlík má vydloubnuté očičko!

1 0
možnosti
AS

TEDA!!! Člověk si myslí, že už to víc nejde; a ty se stejně pořád překonáváš. )Užasné R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že až vytáhneš tu úžasnou fotoreportáž z Jávy, tak moje ledy půjdou k ledu :-). Nenechávej si ty fotky pro sebe, jsou fakt výborný!

0 0
možnosti
Foto

Parádní ledová podobenství. R^:-)R^ Kromě jiných se mi moc líbí krajina, na níž zledovatělé pole připomíná vodní hladinu.

0 0
možnosti
Foto

Dík, Marku. Váhala jsem, jestli nemám přidat taky foto svého omrzlého pozadí, ale pak se mi čtenářů přece jen zželelo ;-)

3 0
možnosti
JL

Když krása oněmí.:-)

0 0
možnosti
Foto

... tak jsem tu já a okecám to za ni. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, Leni :-)R^

0 0
možnosti
RM

Opět nádhera, zase je to pondělní ráno o několik stupňů krásnější. Děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

A to jste napsal tuze pěkně!

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.