Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Teda!!! TO začíná vypadat na výstavu, Lenko. R^R^R^

0 0
možnosti

Tvoje barvicky se mi libi, vzdycky a fsecky!! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

A mně se zas vždycky líbí, že se ti vždycky líbí V

0 0
možnosti
Foto

Skvele, vynikajici. U fotky urazeneho holuba jsem tak vyprsknul smichy, az mi jeden skoro vysel z nosu. :-) A ten projizdejici vlak, v jehoz okne Vas Lenko muzeme videt, to je dokonalost sama. Znovu to musim napsat, Vy jste proste umelec. R^

0 0
možnosti
DM

;-D doufám, že jste ho  neurazil, ale nechal volně odletět...

0 0
možnosti
Foto

Musím říct, že jste mi po nepříliš povedeném týdnu zvedla náladu a rozsvítila páteční podvečer. Děkuji:-)

0 0
možnosti
OU
JK

Napsal bych ti sem, že jsou to moc zajímavé snímky, ale bohužel, hrozně spěchám na vlak, takže ti sem nenapíšu vůbec nic! :-/

2 1
možnosti
Foto

Kdybys mi sem napsal, že to jsou moc zajímavé snímky, to bych se nejspíš zaradovala a napsala ti, jak mě to těší. Zatracenej vlak!

0 0
možnosti
DN

Krásné, jen když vidím jak krásně fotíte, tak si říkám, že je rozdíl fotit a dělat obrázky. Žel, já dělám jen ty obrázky;-)

0 0
možnosti
Foto

Vytrvat! Taky mám za sebou obrázkové období :-)

0 0
možnosti
MT

Absolutne vyborne snimky, postřehy, a jeste lepsi komentaře !

R^

0 0
možnosti
JA
Foto

Na blbosti, to rozhodně ano :-). Díky.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.