Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

ten kostel, to je sv. václav na smíchově?

0 0
možnosti
Foto

Ano, přesně tak! Dobrý postřeh.

0 0
možnosti
DM

..... Lenítko.... Lenítečko nelenivá mámivá marnivá.... Zatejený dech, být o dvě tři fotky víc, udusím se...

VVV

0 0
možnosti
Foto

V Tak to se mi ale, milá Dano, ulevilo, že jsem to usekla v pravý čas. Víceméně je méně někdy více, zdá se :-)

0 0
možnosti
Foto

V13í70t 48L18i19t98o67š

8. 2. 2013 13:15

No teda, nádhera! To město ti opravdu jde:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, Vítku, ono jde skoro samo :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně jste se vybarvila! :-);-D:-) Obdivuji krásné fotky a texty k nim na stejně vysoké úrovni. Mám mezi snímky výrazné favority, třeba ten vlak s okny ukazujícími svět za zrcadlem.

Perfektní (více než) fotoblog R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Marku, jak se říká v mariáši: Barva? Dobrá! :-)

0 0
možnosti
JL

Inu, to se nedá nic dělat, prostě objev roku.V

4 0
možnosti
Foto

Lámu si hlavu, jak bych se k tomu nějak fundovaně vyjádřila. Aby to nebylo moc dlouhé, leč výstižné, s plnou informační hodnotou a.... mám to: :-)

0 0
možnosti
MP

Konečně zase duševní mana .............. ten parník je úúúúúúúžasnej. Vydařený - hlavně barevností - je i světec a nádherné Neodcházení to hezky korunuje. Díky. V

1 0
možnosti
Foto

Velmi rádo se stalo. A copak máš proti odcházení? :-)

0 0
možnosti
Foto

Splníme, a ještě překročíme! To mám radost, Štěpánko.

1 0
možnosti
PK

Vaše fantazie je bezbřehá. A to je dobře, protože je to náherné !!:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, já můžu jen doufat, že lidé z mého bezprostředního okolí váš názor sdílejí :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.