Diskuse

Kardamom

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach ach..to je tak hřejivé a zabalené v dece a voňavé...:-)

1 1
možnosti
Foto

Třeba tě uzdraví!! Kéž by.

1 1
možnosti
MS

Pěkné R^

P.S. I když mi ten kardamom nejde přes hubu, je to skutečně správně. :-)

1 0
možnosti
Foto

Správně je obojí:-)

0 1
možnosti
TS

Kafe s kardamonem jsem si dala jednou a protest mého žaludku mě odradil od opakování pokusu ;-D ale na tvé básničce jsem si moc pošmákla. Mňam! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já ho miluju :-). A už jsem ho dlouho neměla, ale minulý týden jsem míjela v Praze Halal obchod a neodolala jsem. A od té doby mi zas ten kardamom voní v hlavě :-)

1 1
možnosti
LW

L63e57o 35W98o25l44f

27. 2. 2013 13:18

Kardamon a skořice.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Spolehlivé zahaněče zimy, i té uvnitř :-)

1 0
možnosti
Foto

A ta smetana do kávy k tomu:-) Jdu si honem udělat kapučino, než předhoníš mě kávou s kardamonem:-)R^

1 1
možnosti
Foto

Já mám to kafe nejradši nahořklý a voňavý :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.