Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V87í57t 76L88i47t13o36š

7. 3. 2013 19:10

Super fotky. Obdivuju tvou představivost... Nikdy bych k podobným fotkám podobné příběhy nevymyslel:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Vítku, dík, já jsem ráda, že mám kde ty svoje blbiny ventilovat :-)

0 0
možnosti
MP

Když jsem nalistovala autoškolu, úplně jsem viděla, jak pánové na pokyn zvednou ruce, chytí imaginární volant a slyšela jsem sborové drn....drn.... Karel M. se taky moc vydařil (spadne ta fošna nebo ne?). V

0 0
možnosti
Foto

A co teprve správně se naklánět do zatáčky :-). A ta fošna? Nepochybuj, příště bude následovat podrobná fotoreportáž!

0 0
možnosti
Foto

J13a43n 75D76l93o65u38h66ý

7. 3. 2013 15:42

u mě vedou duchové.. zvláště ti, kteří májí spadeno na kérku pod punčoškama ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Se těm duchům nemůžeš divit, že maj spadeno :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky bych si vybrala saxofonistu.

A jinak..jak jinak nežR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

No samozřejmě! (já mám dokonce jednoho doma, heč, aspoň dokud neopustí rodné hnízdo)

1 0
možnosti
Foto

Perfektní, vtipné, veselé :-)R^:-)R^:-)R^:-)R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Dík, Marku, když se krajině nechce, naštěstí tu jsou lidi a ulice :-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé! Máte odvahu fotit lidi, to já se vždycky bojím, že mi vynadají! Karma!

0 0
možnosti
Foto

Popravdě, já někdy taky, i když už se mi podařilo trochu vzmužit. V Praze je to kapku snazší, když jsou to lidi cizí, navíc tam s foťákem chodí davy turistů. To tady, v Benešově, by mě asi brzo někdo poslal někam, kam bych se dostat nechtěla :-). Děkuju.

0 0
možnosti
MS

Povedené. R^ :-) U toho Našeho vojska jsem četl "Knihy do stoky" ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano, to by odpovídalo druhé fázi sbližování občanů s armádou :-)

0 0
možnosti
JL

Hlavně že je veselo.:-) 

V

0 0
možnosti
MS

Ať je šero, že jo, ... ať je třeba i tma ... a zima ... a konečně ... ať je i trošku smutno ... jen když je veselo. :-)

0 0
možnosti
Foto

Na juxtaposition máte prostě talent!:-)

Prostě super fotoblog a text, jasná karma.R^

Nejvíc se mi líbí fotky 4, 5 a 6.

ps. Mrkněte na můj starší: http://hassan.blog.idnes.cz/c/236770/Co-je-to-vlastne-juxtaposition-fotoblog.html

0 0
možnosti
Foto

Dík, to mě těší. Na tenhle Váš blog si dokonce pamatuju, nejvíc mě pobavil kovboj.

0 0
možnosti
PK

P88a26v83e38l 96K82u63l75a

7. 3. 2013 13:55

Karel M. je skvostný. Chudák;-(:-)

0 0
možnosti
Foto

No však víte, o něm už jen v dobrém :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.