Diskuse

Solitéry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Moc pěkné... Zajímavé téma :-)

0 0
možnosti
Foto

"Co to je?" "Pecka, králi." "Obyčejná pecka?" "Ne, když se podíváš zblízka, zjistíš, že je do ní vyřezán celý náš zámek." :-) DJC

Dík!

1 0
možnosti
Foto

:-)R^Pochvala bude až na místě před nastoupenou jednotkou- dorazíš v sobotu?;-)

0 0
možnosti
Foto

Šári, dík, dnes večer ti zavolám.

1 0
možnosti
Foto

V72í14t 13H79a34s88s71a19n

17. 4. 2013 13:50

Tenhle fotoblog je zcela právem na titulce. Nejvíc se mi líbí super kompozice dvojky a také rozmazaná tramvaj na osmičce.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, nebudu to víc rozmazávat (když už je tam ta tramvaj) :-)

2 0
možnosti
FF

taky kdo jiný by měl Lucince bačkorku najít...než včelka:-)

0 0
možnosti
EA

E85v32a 21A36d69a25m58o81v48a

17. 4. 2013 12:29

:-) Míč, Židle, Poslední :-) Díky :o)

0 1
možnosti
FF

U poslední jsem si říkal...kde já jen už tu paní v kloboučku potkal?:-)

0 0
možnosti
Foto

U mě vyhrála židle a taky míč R^

0 0
možnosti
Foto

Taky je mám ráda, děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Správně, třikrát a dost! Díky :-)

1 0
možnosti
Foto

píši Vám kolegyně....karma:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane kolego, za psaní :-)

1 0
možnosti
PC

Nevím, je-li to náhoda nebo skutečný obraz, potvrzjující statistický údaj, že muži umírají dřív ... máte-li na fotografii osamělého seniora, je to vždycky žena ...  to jednou dopadnem :-/. Ale hezké je to, moc hezké, karma !

0 0
možnosti
Foto

Můj manžel tvrdí, že je to tím, že je všechny utýráme. Nezoufejte, třeba jen pánové nechodí ven :-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.