Diskuse

Solitéry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

po tom optimisticky zelenem jaru naposledy, by clovek rekl, ze tam mate zase zimu, jak z nekterych fotek mrazi. R^ :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak víš jak, střídavě oblačno :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Ujíždějící vlak R^

0 0
možnosti
PJ

Leničko, je to moc hezké, ale takové smutné. Neublížil Vám někdo? Nemáte raději něco jarního, optimistického?

1 0
možnosti
Foto

Péťo, Jelínku, zkusím teda najít fotky rozesmátých dětí škubajících jarní kvítí mezi roztomilými beránky a kůzlátky a koťátky a kuřátky a štěňátky a telátky a hříbátky a dalšími -átky, ano?

1 0
možnosti

moc hezky zpracované ... a nejvíc mne oslovuje židle ... jak pro mne chystaná ...

0 0
možnosti
Foto

Až tamtudy půjdu příště, omrknu, jestli pořád čeká (a jestli jo, domluvím vám ránde), Štoslíku :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, pro ztracené, opuštěné...zkrátka... pro solitéry já mám slabost.

R^R^R^R^

1 0
možnosti
MP

Ta paní v průzoru mezi větvemi ... Melancholický, ale takový to někdy je. V

1 0
možnosti
Foto

Mám ráda kontrasty, takže trochu melancholické atmosféry uvítám :-) R^

Ale pán s čepičkou se zobákem mě stejně rozesmál ;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to sice provařený moudro, ale je to tak, jedno bez druhého nefunguje. Pán s čepičkou byl milej úlovek :-)

1 0
možnosti
TS

Hezké... a stejně jsem se u toho zasmála! Indošovi a panu kuřátkovi ;-)R^

1 0
možnosti
EA

E15v48a 82A20d73a89m27o77v54a

17. 4. 2013 12:30

:-) Taky a Indoše mi přišlo trochu líto .

1 0
možnosti
AAP

Tohle mi prostě (z celého srdce) chutná V

...

Lenko, moc pěkné fotografie s příběhy!!!

1 1
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.