Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Krásne fotky! Gratulujem! Marián :)

0 0
možnosti
HBM

Možná ani netušíte, jak duše ve smutku Vašimi obrázky pookřála. A navíc opět objímáte. Máte dobrého koníčka. Děkuji Vám za to.R^ A úsměv pro Vás:-).

3 0
možnosti
Foto

V tom případě mám vážně radost! Díky, Hanko.

0 0
možnosti
Foto

N16e80l34a 17P14a95l41o90v20á

20. 4. 2013 23:29

VR^:-);-D;-)V:-);-D;-)R^V:-);-D;-)R^V

Nemám slov - nad těmi úžasnými, nádhernými, milými, jímavými a krásnými fotkami jsem zratila řeč:-)

2 0
možnosti
DM

8-o;-D my tady fakt vypadáme jak parta opožděných ;-DAle co už s námi, že? Jsme prostě pod vlivemV

0 0
možnosti
Foto

;-) Někdy je ovšem kapání ... na škodu :-P;-D

0 0
možnosti
MP

Na co vy hned nemyslíte ... :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Povedené. Kapičky já můžu  ( o kapičku víc )- mám pro ně slabost.

0 0
možnosti
Foto

Závidím VámV. Vím že to není hezké, ale závidím! Krása.

1 0
možnosti
Foto

Koukněte ráno do trávy, určitě tam u Vás taky něco bude :-)

0 0
možnosti
DM

......

..   .....

   ..

.

1 0
možnosti
DM

ó bože... ó..ó...ó...

To je krááásný...

No, mysella jsem, že dám dohromady po vydýchání kloudnou větu, ale furt ne...VVV

1 0
možnosti
Foto

Ó, musím říct, že ženám vůbec, ale ani trošku nevadí čas od času něco takového slyšet(číst) :-). Dík!

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem to dala na druhý pokus, ještěže výpadek netrval dlouho!

... oh, svěží vlhká oblá nádhera  R^ :-) R^

Miluji kombinaci zelené a fialové ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, barevně to maj tam venku vymyšlený vážně dobře! Díky, Štěpánko!

2 0
možnosti
BM

Krásné oživení a pohlazení na duši.... DíkyV

1 0
možnosti
Foto

To je výborné, kromě navlíknutých korálů jsem zvládla i živou vodu! :-) Děkuju!

2 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.