Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera! Tak jen houšť a větší kapky :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jen aby to nebylo moc hustý :-). Děkuju, Martino.

1 0
možnosti
Foto

To je opet tak krasny blog, az se mi delaji kapky v ocich. :-) Posilam kapku karmy.

1 0
možnosti
Foto

Moje kapky děkujou za tvoje, Ludvíku (doufám, že jsem to nespletla, a už si tykáme :-)).

1 0
možnosti
MV

M76i87l22a27n 40V50e48l28k64ý

20. 4. 2013 14:53

Kapka sem, kapka tam

já Ti za ně karmu dám

máš v nich jiné nové světy

k nim přidané vtipné věty

.. před obojím poklekám

_-1-_

2 0
možnosti
Foto

No páni, verše pro mě! Stávám se Blaženou :-). Děkuju!

1 0
možnosti
FF

R^Co na to říct,...milý nápad, milé fotky.....takový náhrdelník z kapiček štěstí...

A možná mě ještě něco napadne, než padne poslední kapka;-)

2 0
možnosti
Foto

Už padla? A jak jste teda dopadl? :-)

0 0
možnosti
PK

P91a30v25e26l 83K79u63l90a

20. 4. 2013 13:42

Lenko, nemusí pršet, stačí když leje.:-) Z vašich fotek a z vašeho povídání se na mě vždy leje neskutečná krása.V:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavle, to mě opravdu těší!

0 0
možnosti
Foto

Někdy je kapka víc než celé moře...:-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím určitě, jestli by s tím souhlasili pijani, ale já jo! :-)

0 0
možnosti
TS

"nemluvě o kapavce, která málokoho potěší" ;-D;-D;-D A z fotek mi úplně přechází zrak! R^

0 0
možnosti
Foto

A kterak kdys pravil klasik: "Jest průsšvih chytit kapavku na Medarda..."

1 0
možnosti
AS

nemám slov = naprosto překrásné. Nejradši bych se v tom celá vyválela. 

Tak, přeju krásné jaro.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Mně se to v podstatě povedlo, domů jsem přišla úplně mokrá :-). Díky a též přeju ke klokanům přiznivé klima!

0 0
možnosti
MP

Zlatíčko, krásný, krásný, krááásnýýý ... U perliček na druhé a předpředposlední fotografii mě dostalo tušení šňůrky na navlékání, fialky uvnitř kapky  i náušnice z nich mi vyrazily dech (jsou přece i můj favorit v soutěži krásy jarní flóry), ztracené oko se zelenou zorničkou je pro mě jasně okem kočičím - jsem kočkomil, na to těžítko bych se mohla dívat celé hodiny - prosím, rezervuj ho pro mě, a světlé zítřky to korunují příslibem. Udělala jsi mi velkou radost. V

1 1
možnosti
Foto

Dobrá, navlíknu ti perly, fialky i oči na jednu šňůru, a aby je nedfoukl vítr, zatížím to celé těžítkem :-)

0 0
možnosti
MP

Konečně jsem zase jednou jednička! Ufff, teď už si to můžu v klidu prohlídnout ... V

1 2
možnosti
MV

M35i62l41a74n 72V44e55l56k48ý

20. 4. 2013 14:55

Vzhledem k tomu, že je už Sobota, tak se nad vámi nebudu rozčilovat

_-1-_

1 1
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.