Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Foto

Díky, je vidět, že los je zvíře přátelské :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné. Pěkný příběh, ale pro mne jsou hlavně moc pěkné ty obrázky. Poezie obrazem. R^

Zajímalo by mne, jak jste ty obrázky vytvářela. Radši se však neptám a vědět to nechci. Nechám si to jako záhadu. Některé záhady by člověk neměl řešit. Tak má věc více poezie. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Mě samozřejmě baví dělat záhadnou, ale kdybyste si to rozmyslel, dejte vědět, ke všemu se přiznám (prozatím jen tolik, že jsem je spíš jen dotvářela,  udělaly se tak nějak samy). :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné struktury, hezký příběh.R^

0 0
možnosti
RR
Foto

Tohle si vystavím na nástěnku. Fakt!

1 0
možnosti
Foto

:-)S Evou se to má moc krásně a působivě.R^ A jak se to má s Adamem?

1 0
možnosti
MP

Adam se do toho vloží jako obvykle - až  bude všechny práce hotova. ;-D

0 1
možnosti
MS

Moc pěkné. Podle nepotvrzených zpráv předcházelo tomuto příběhu toto:

.

Hospodin se zeptal Adama:

"Adame, proč jsi tak smutný? Copak ti není v ráji dobře?"

"Je tady dobře, Hospodine, ale trápí mě, že jsem sám."

"Dobrá, mohu ti dát nádhernou, chytrou a pracovitou společnici, která pro tebe bude sbírat potravu. Bude se starat o tvoje děti tak, že ani jednou k nim nebudeš muset v noci vstávat. Až vynalezneš šaty, tak ti o ně bude pečovat. Bude s tebou vždy ve všem souhlasit a kdykoliv se nechá snadno rozvášnit. Bude Tě milovat od rána do večera." "A kolik by mě taková žena stála?" "Jednu ruku, jednu nohu a jedno ucho." "To je moc velká cena, Hospodine," přemýšlí na hlas Adam.  "A co bych mohl dostat za jedno žebro?"

0 1
možnosti
EH

Posílám rajskou karmu R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, doufám, že byla s knedlíkem! :-)

1 0
možnosti
Foto

Lenko, to je nádherné, skvělá obrazová fantazie! A text, když si ho poskládám, je silný. Dál už beze slov, jenom palečky R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

1 2
možnosti
Foto

Marku, já teda ale vážně nechápu, kde ty palce pořád bereš! A čím potom mačkáš spoušť? Leda by ti dorůstaly nebo se nějak množily dělením, hřížením, geometrickou řadou. Nebo co. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.