Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Fakt dobrý. Kdes tohle všechno našla? Teď si lámu hlavu (už jí mám celou ulomenou), who is who - pardóóón, vlastně what is what? To mi pak musíš podrobně poreferovat. Některé z těch snímků (vlastně všechny od těch vrcholků hor) jsou vysloveně magické ... V

1 2
možnosti
Foto

Pevně doufám, že ti hlava pevně sedí na krku a neulomí se, to by byla škoda! Tak zlom vaz! :-)

1 0
možnosti
HBM

Úplně něco jiného. Jak z malířovy paletyR^. A povídáníčko:-)

Tedy děvčata, tady na blogu jedete šestispřežím jako hraběnky. Paráda:-)

1 1
možnosti
Foto

Děkuju, i když můj sen byl vždycky jezdit spíš jako divoženka :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

A kde je klokanice, co kouká lidem do okna?:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, měla jsem podle tebe nechat Evu na chvíli odpočinout v kapse velké klokanice?! :-) Klokanice bude mít jinou společnost, někdy brzo.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný, hlavně ty fotky. R^

0 0
možnosti
Foto

téma a fotky na karmu....takže dvě...kdyby to šlo...:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem děvče skromné, jedna mi úplně stačí :-). Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

R^Vaše fotky by byly úžasné jako předlohy na látky šatů ... myslím tím i ty květinové, kapkové atd...všechny.

0 0
možnosti
Foto

No proč ne, Marcelo! Počítám, že konkurence v tomhle směru zatím moc velká nebude :-)

0 0
možnosti