Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poznala jsem Tě po názvu-)

3 0
možnosti
Foto

Poznala Vanda Lenku po názu, poznala ji a... a plesala? Řekni, že jo! :-)

0 0
možnosti
MP

Okouzlila jsi mě, hlavně tam, kde kapky jsou naskládány na vláknech a modrá dobarví blouznivců svět. Jsem omámena lehkostí doteků i krásným tušením. Vítej. V

2 1
možnosti
Foto

Tak to je hezké, užij si to omámení a okouzlení, dokud vydrží, jsou to věci veskrze milé a příjemné :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, lehoučké. Něžné barvičky :-)R^

2 0
možnosti
FF

I takhle je možné představit si něhu...:-)

3 0
možnosti
TS

Přesně to mě napadlo! R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Nadherne obrazy, do loznice bych si je dal. Asi se Lenko ozvu, az nasetrim. :)

3 0
možnosti
Foto

Ludvíku, nešetři a klidně se ozvi hned :-)

0 0
možnosti
Foto

Jeden můj kamarád vždycky, když se mu něco hodně (ale opravdu hodně) líbilo, řekl: Pánové, to je pár exeláns ... a to je tenhle fotoblog. R^

A všiml jsem si, jak dáváš fotografie od sebe, aby jedna neovlivňovala druhou ... taky nad tím vždycky dumám, jak to udělat, jak je oddělit. ;-)

2 1
možnosti
Foto

Richarde, víš, jak jsi mě potěšil?! A máš pravdu, snažím se je teď dávat dál od sebe, asi je lepší, když si každá uzurpuje pozornost aspoň na chvilku jen pro sebe. Dík.

0 0
možnosti
Foto

Ááách! Kapičky a kytičky, křehké s křehkým - to se mi líbí R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Martino, i když po dnešním dni už bych to opravila na zkřehlá skřehotá (stejně se asi brzo proměním v žábu, jestli bude pršet už napořád) :-)

0 0
možnosti
AS

teda ... si mi vyrazila dech! Ja ani nevim co na to rict, jak je to krasne VVVVV

3 1
možnosti
Foto

Dík moc, Alex, řeklas mi to náramně!

0 0
možnosti
DM

Pohádka.... ty s bublinkami...VVV

2 0
možnosti
Foto

Tak ještě jedny bublinky pro tebe (ne, není to šampus :-)):

http://www.youtube.com/watch?v=tSY4E1OEH-U

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.