Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

3677b je můj favorit :)

0 0
možnosti
Foto

Jsem velmi ráda, žes tu našel favorita, pekelníku.:-) Dík.

1 0
možnosti
Foto

Ulice, to je moje-) A dík za připomenutí, že dívat se z víc úhlů je fakt nutný, aby jeden pochopil:-)

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, ale myslím, že zrovna tobě to připomínat netřeba, moje milá :-)

0 0
možnosti
AAP

Vyhrála 3125, je tajemná, zvláštní a pro mě nejzajímavější.

3990 - skvěle zachycená ženská krása ;-)

0 0
možnosti
Foto

Andy, máš pravdu, je to přímo její esence :-)

0 0
možnosti
TS

VAU!! Nádhera - mám před očima černobílou Francii 60.let, Belmondo... Banánová slupka... Paráda! Díky, Leni :-)

1 0
možnosti
JV

Taky jste tam v šedesátejch letech ráda jezdila? Jó to byly časy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.