Diskuse

Takové makové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

To by jeden nevěřil, kolik barev takovej červenej vlčí mák vlastně může mít... :-)R^

0 0
možnosti
TS

P.S.: Kouzelný komentář :-)

0 0
možnosti
MP

Prostě na máky musíš mít makovici. Makovina in blue je moc pěkná, i předchozí mákoví vojáci v šiku. Plotový rastr pak nezklame nikdy...  V

0 0
možnosti
Foto

Pokouším se nalákat Emanuela :-)

0 0
možnosti
Foto

Teda! Jak jsem ke kytkovým fotkám skeptická, tak...a ty barvy!R^

0 0
možnosti
Foto

Já jsem taky, ale čas od času mám na ně náladu. Nejvíc, když mi někdo nějakou dá :-)

0 0
možnosti
Foto

Parádička, Leni! Ňami, ňami...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Pro mě jsou ty tři poslední úžasné..

0 0
možnosti
AS

teda!!! Ty prvni jsou uplne neodolatelne. Ale asi nejvic me dostala ta nachova makovice nekde uprostred. KRASA V

0 0
možnosti
Foto

Dík, Alex, nasuším a schovám, až přijedeš!

0 0
možnosti
DM

krása! léto, slunce....máky taky :-)R^

0 0
možnosti
Foto

No jo, taky se toho léta nemůžu nabažit :-)

0 0
možnosti
Foto

Zadej do pole rámeček u každé fotky dvě nuly :)

0 0
možnosti
Foto

No jo, vono to funguje! :-) Jednu jsem tam měla, dvě mě nenapadly. Sichr je sichr. Dík.

1 0
možnosti
  • Počet článků 162
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Autorka je žena. Ano, je to tak.